Vraag

Ben ik transhond?


Badge

Hoi, ik haat me leven echt hierdoor, ik ben dus geboren als mens en ik voel me totaal geen mens. Ik heb het een keer m'n ouders vertelt dat ik me eigenlijk van binneneen hond voel maar ze lachten me keihard uit, niemand begrijpt het. Ik ben een hondenziel in een mensenlichaam en ik wil verder leven als hond. Ik heb wel eens hondenbrokjes geproeft en vind dat veel lekkerder dan het eten wat mensen eten. Ik haat het om een mensenlichaam te hebben maar wat moet ik doen??? Ik wil een hond zijn maar niemand neemt me SERIEUS!


12 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Je kan niet van wezen veranderen helaas, je moet het doen met je verkleden als hond dan… succes

Badge

Ik neem je wel serieus hoor. Ben zelf een transkat sinds een paar maanden dus we passen best bij elkaar. Wat is je zodiac sign?

Reputatie 1
Badge +1

Mensen hier zeggen dat het niet mogelijk is lmao. 

Er is een man garanderen naar een hond, leeft als een hond ect ect. Het is mogelijk maar het is duur, heel duur, INMENS DUUR.

Badge

Ik neem je wel serieus hoor. Ben zelf een transkat sinds een paar maanden dus we passen best bij elkaar. Wat is je zodiac sign?

Weegschaal

Badge

Mensen hier zeggen dat het niet mogelijk is lmao. 

Er is een man garanderen naar een hond, leeft als een hond ect ect. Het is mogelijk maar het is duur, heel duur, INMENS DUUR.

HOE?? Heb je een link van een video van die man?? IK WIL DAT OOK!

Badge

Je bent geen hond je bent gek

Haihai, ik snap je echt ik ben een transcavia en eet graag stro en ren graag in een molentje in de speeltuin

Hoop dat t goed komt!!

Reputatie 7
Badge +9

Oke

 

Reputatie 3
Badge +3

Ik heb een hele goede tip.

Kinderpsycholoog.

Ik zelf identificeer mij als trans parasiet.

Veel succes met hondenbrokjes😉👍

 

Badge

je moet een therapist zoeken om je te helpen, dit is een moeilijke situatie

Reputatie 6
Badge +3

hey, dit is niet normaal. dat transgenders bestaan is natuurlijk, blijkt uit nieuwe studies (heeft te maken met hormonen die de ontwikkeling van de hersenen van een embryo sturen), maar dat je als een hond voelt is niet natuurlijk. hoe ben je erop gekomen dat je een hond wilt zijn? wat leidt jou hiertoe aan? Wanneer is het begonnen? mogelijk is het een trauma. het is belangrijk om over de oorzaak van jou gender identiteit na te denken. je bent een mens. je kunt geen hond worden, wat je ook doet. zoek een expert als je niet weet waar het vandaan komt of hoe je van je trauma af kunt komen. 

ik hoop dat je hier iets aan hebt. 

Reageer