Vraag

Ben ik fietssexueel?


Badge

Dus gister ging ik op de fiets naar school en ik was te laat. Dus ik zet mijn fiets neer en zie een hele mooie damesfiets staan. Ik kreeg er een stijve van. Ik heb toen dat ding zitten neuken. Niemand heeft het ontdekt.  (De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 9. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.)
Maar ik voel me best slecht daar over, aangezien die fiets nooit heeft gezegt  dat ze het wou. En ik ben fietssexueel nu? 
En omdat ik die fiets heb verkracht, ga ik nu naar de gevangenis? 

Help pls


44 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Uhm ik denk niet dat je gestraft kan worden voor een object kan verkrachten, er bestaan zelfs poppen die ervoor gemaakt zijn, dus geen zorgen. En ik weet niet of je er iets tegen kan doen. Trouwens, hoe heb je seks met een object zonder gevoelens en geslachtsdelen…?

Het is duidelijk bijna vakantie… nee, natuurlijk ben je niet fietsseksueel, dat bestaat niet eens. En of je voor het ‘verkrachten’ van een fiets (!) naar de gevangenis gaat? Beantwoord dat zelf maar.

In plaats van dit soort onzin-topics aanmaken, kan je beter iets anders zoeken tegen de verveling. Denk aan: 

Tekenen, muziek luisteren, schrijven, slapen, wandelen, zingen, dansen, een taal leren, gamen, netflix, lezen, koken, bakken, hardlopen, fitness, eten, afspreken, bucketlist maken,  opruimen, youtube, haken, sieraden maken, douchen, in bad, schilderen, buiten chillen, shoppen, masker doen, fotos maken of kijken, makeuppen, bloggen, vloggen, social media, bellen, appen, bloemen plukken, eigen biografie maken, zwemmen, google interessante dingen, ga wikipedia aanvullen, verhalen maken, klusjes voor een ander, je kamer opnieuw inrichten, met mensen praten, de kindertelefoon bellen, gymnastieken, je eigen taal verzinnen, radio luisteren, tv kijken, moodboard maken, verlanglijstje voor je verjaardag maken, familiestamboom maken, bordspelletjes, skaten, mediteren, fotoboek maken, yoga, orden je telefoon, vrijwilligerswerk, ga dingen plannen, verkoop spullen, zoek een baantje, internetten, anti verveel tips opschrijven, mensen helpen op het forum, strand, bos, fietsen, docus kijken, serie binge watchen, workout doen, maak tiktoks, ga daten, doe niks, etc, etc.

credits naar Jaivy voor de lijst.

Hallo Echte coole boy :)

Ik zou aangifte doen bij de politie als ik jou was. Die arme fiets heeft ontzettend geleden onder jouw seksuele gedrag met die fiets. Het verkrachten van een fiets is walgelijk. Die fiets moet dit met haar hele leven met zich meedragen. Ik zou daarnaast ook psychische hulp zoeken voor dit incident. De fietsen moeten beschermd worden.

Ja, ik denk dat de kans wel erin zit dat je in de gevangenis komt. Een gevangenis tot wel 12 jaar is mogelijk voor verkrachting. 

Het is daarnaast schandalig dat je in Coronatijd de fiets aan het verkrachten bent. Je had de fiets wel kunnen besmetten met COVID-19. Je had beter op 1.5 meter afstand van de fiets kunnen blijven en mondkapjes dragen. 

-TheMightySlayer <3

Reputatie 6
Badge +12

Arme fiets :(

Reputatie 2
Badge +3

Wacht wat?????

Is dit een grap-

LMAOOOO ik ga helemaal stuk hahahaa

Badge

Is dit een grap-

nee denk het niet

 

Badge

geil

Reputatie 6
Badge +3

-onnodige quotes verwijderd-

ahahahahahhahahahahahhahahhahahhahhahah, sorry maar dit is echt grapig moet je nou echt een topic van maken?

Badge

gwn doen jong

Reputatie 5
Badge +3


Zeg sorry tegen de fiets en laat hem een zwangerschapstest doen 

Reputatie 1
Badge

die arme fiets heeft nu erge trauma's!!! :(            ik denk dat die fiets maar even een zwangerschapstest moet doen!

Reputatie 6
Badge +5

Jo, het is niet raar, misschien heb je gewoon een fetisj voor fietsen. Mensen kunnen fetisjen hebben voor alles en nog wat, dus niks is te gek. En nee, natuurlijk kan je niet naar de gevangenis gaan voor het verkrachten  van een fiets. Succes ermee

xxx Cody

Reputatie 4
Badge +1

Ik heb wel eens gelezrn dat mensen over van alles en nog wat opgewonden kunnen raken. Ik denk niet dat dat heel erg is en ook niet raar.  

Over dat je je slecht voelt voor de fiets, ik heb zelf altijd dat in ongeveer elk voorwerp gevoel zit(ik doe ook alsof mijn knuffels leven en ja ) soms voel ik me ook slecht als ik stom heb gedaan tegen een voorwerp en misschien ben ik daarom wel raar maar ik heb dat wel dus miss help het om sorry te zeggen tegen de fiets en misschien vond de fiets het stiekem ook qel fijn. You never know

En ik denk niet dat je nu naar de gevangenis hoeft of zo.

 

Sterkte❤️

Reputatie 7
Badge +7

Hoi

Objecten kun je niet verkrachten. Daarom zijn er ook objecten die bedoeld zijn voor seks. Het is dus prima om levenloos materiaal te gebruiken om je mee uit te leven. Daarnaast is er geen seksualiteit voor voorwerpen. Legale relaties zijn altijd tussen mensen. “Fietsseksueel” bestaat dus niet.

Badge

Wauw ik begrijp je…

Ik heb hier zelf ook problemen mee gehad ik ben zelf hiervoor naar een therapeut gegaan. Ik vond het lastig om mijn gevoelens te delen zowel met mensen om me heen als de fietsen zelf. Ik probeerde gesprekken te voeren aan de fiets en ik voelde echt dat de fiets mij begreep en dat we een hele hechte (fiets)band hadden. Probeer gewoon wat rust te zoeken en verberg niks het komt wel goed.

Eigenlijk bestaat fietssexueel niet Maar misschien kan je naar een pysloog gaan of chatten met een van de vrijwilligers Eigenlijk is het wel verboden om een fiets te verkrachten 

 

Emma

Badge

het is helemaal niet erg dat dit is gebeurd en je moet het gevoel ook zeker niet onderdrukken want dan word het alleen maar erger. Het belangrijkste is dat je met een psycholoog of met een van de vrijwilligers van de kindertelefoon praat. 

Reputatie 1
Badge

Hallo fietsenneuker.

Je hebt inderdaad die fiets verkracht.

A fiets is not a yes

 

 

Xx Molly2004

Reputatie 1
Badge +1

Ik dacht dat ik erg was met mijn voetfetish, maar dit gaat nog heel wat stappen verder, ik adviseer u om naar een psycholoog te gaan. En u moet ook heel veel seksuele voorlichting krijgen. En 't belangrijkste, dit vooral NOOIT MEER DOEN!!! Want een fiets neuken van iemand anders zonder haar/zijn toestemming is verboden. Schaam je!

Badge

hey echt coole boy,

goed dat je hierover praat, maar miss kun je hier beter over chatten/bellen met een vrijwilliger. Ik denk niet echt dat het strafbaar is om een fiets te verkrachten, maar ik denk dat je het beter niet meer kan doen.

groeten,

phoenix13

Is dit een grap-

nee denk het niet

 

Ja man 

Badge

ik lees dit nu en van alle topic’s die ik nu heb gelezen is dit wel een van de grappigste!

Reputatie 7
Badge +6

Hallo Echte coole boy :)

Ik zou aangifte doen bij de politie als ik jou was. Die arme fiets heeft ontzettend geleden onder jouw seksuele gedrag met die fiets. Het verkrachten van een fiets is walgelijk. Die fiets moet dit met haar hele leven met zich meedragen. Ik zou daarnaast ook psychische hulp zoeken voor dit incident. De fietsen moeten beschermd worden.

Ja, ik denk dat de kans wel erin zit dat je in de gevangenis komt. Een gevangenis tot wel 12 jaar is mogelijk voor verkrachting. 

Het is daarnaast schandalig dat je in Coronatijd de fiets aan het verkrachten bent. Je had de fiets wel kunnen besmetten met COVID-19. Je had beter op 1.5 meter afstand van de fiets kunnen blijven en mondkapjes dragen. 

-TheMightySlayer <3

Hahah

Reageer