Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

zakgeld

• 29 oktober 2011
  • 36 reacties
  • 3304 Bekeken

Toon eerste bericht

36 reacties

krijg niks. bij mama niet papa wel.
weet je ik krijg niet eens zakgeld sommige ook niet dus ik wens je succes met je ipad probleem en mischien verjaardagsgeld vragen en met kerst of sinterklaas 
Ik ben dertien en krijg volgende maand 20 euro p.m.
Badge +17
Dat heb ik ook, ik ben 13 en ik krijg 2 euro per week. Je kunt naar een site gaan en dat aan je ouders laten zien.
SportLife, (pagina 1)
Ik vind jou reactie echt goed !
Mijn ouders boeien anderen ook niet, het gaat erom hoe HUN het willen. Ik vind zo'n site als nibud dus ONZIN! 
Beste Chanel,

Mijn tip is zoek een makkelijk baantje waardoor je wat geld kan verdienen.

Met vriendelijke groet Niempje.
ik ben 14 ik krijg €30 in de maand is aan de hoge kant, maar ik doe ook nog auto's wassen, is ook weer €10 in de maand.
en ik doe ook nog is krantjes gooien, en die wil ik niet meer missen, mijn grootste bron van inkomsten €60 in de maand.
intotaal  dus €100 in de maand, wat krantjes gooien al niet kan doen,
Als ik jou was, zou ik er met je ouders over praten, en met de www.nibud.nl site kijken. Maar ook zelf bijvoorbeeld in de supermarkt werken (ik doe het niet, omda t ik het nog niet mag, maar als ik 15 ben ga ik het meteen doen) en eventueel krantjes gooien, dan heb je de ipad vrij snel.
Sorry dat ik het zeg maar ik krijg zeven euro per maand ik vind dat iedereen behoorlijk veel krijgt ik kan me makkelijk redden wees blij dat je wat krijgt
Mijn zus is 14 en die krijgt ongeveer ook zoveel geld hoor misschien nog wel weiniger dus ik denk dat het niet raar is

Reageer