Vraag

Wonen in Hawaii?

  • 15 February 2018
  • 6 reacties
  • 945 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
hoii ik wist niet in welke categorie moest doen dus ik dee hem in deze? maar ik begin mijn verhaal wel oke dus ik ben nu 14 en als ik wat ouder ben (20 of ouder) wil ik graag in Hawaii wonen dat is mijn grootste droom ik weet dat er ook veel nadelen zijn maar ik wil er alsnog wonen alleen hoe moet ik al dat geld bij elkaar sparen? want ik weet dat hawaii heel duur is ik ben nu ook al aan het sparen (ik heb nu tussen de 500 en 600 euro) maar hoe moet ik dag geld bij elkaar halen?

6 reacties

Hey,
Wat een grote droom al voor 14. Houd er wel rekening mee dat de dingen die je nu leuk lijken of graag wil, in de komende jaren nog wel sterk kunnen veranderen. Ik zou nu ook nog niet daarvoor gaan sparen.
Na je studie kun je gaan werken en ik zou vanaf dat moment gaan sparen. Dat gaat dan ook meteen een heel stuk sneller. Voor nu zou ik voor andere dingen gaan sparen.
Jonah
Op Hawaii*
@Jonahhf
Hoe komt dat groene blokje met "antwoord" bij je reactie? Of ben ik de enige die dat ziet?

@d.h14
Je zou het soort van kunnen aanpakken als backpacker. Je gaat er heen, je werkt en daarvan betaal je je verblijf, alleen dan een permanent verblijf. Ik weet alleen niet of dat mag.
Verder kun je contact zoeken met mensen die daar al wonen, zodat ze je zouden kunnen helpen en adviseren.
Anders moet je misschien in Nederland blijven, in Nederland een bestaan opbouwen en dan wanneer je genoeg geld hebt emigreren.

Ben je eigenlijk al eens in Hawaii geweest? Wat trekt je zo aan aan Hawaii?

Gr. Pin
Een hypotheek lijkt mij vereist, dus het wordt waarschijnlijk niet de eerste plaats waar je kan wonen.
Een goede baan helpt daarbij enorm trouwens.
En wordt je er echt gelukkiger van? Leuk een uitzicht over de zee maar als dat al die lasten met zich mee brengt is het het echt niet waard

Je hebt nu 500 euro hé, plak er 2 nullen achter en je bent al goed op weg

Reageer