Vraag

Werken op een test / keurings centrum

  • 2 March 2020
  • 8 reacties
  • 134 Bekeken

Reputatie 2
Badge +1

ik wil  graag jullie mening weten over dit soort werk.

Het werk is in een centrum waar ze bedden, matrassen, dekbedden etc testen en keuren en voorzien van de benodigde keurmerken na Europese normen en standaarden.

In houd van het werk

Je ligt de hele dag in bed met 9 a4tjs vol vragen die je beoordeeld met een rapport cijfer, daar na schrijf je een kort rapportje.

Werk is streng, je krijgt eten in het centrum , ontbijt, lunch en dinee dan mag je maximaal een halfuurtje uit je bed, 15 minuten om naar de wc te gaan, en iedere 12 uur krijg je een nieuw bed om te beoordelen en mag je een halfuurtje uit bed, je ligt globaal gezien 21 uur per dag in bed. Werk tijden zijn 7x24 uur in het centrum en daarna 7x24 uur vrij af.

Je ligt met nog 6 andere vrouwen/meiden op een grote slaapkamer ( met tv etc ) 1 persoons bedden lig je alleen, en met 2 persoons bedden lig je samen met je collega in 1 bed.

Vrouwen en mannen gescheiden, wanneer de mannen vrij af zijn , liggen de vrouwen in deze kamer en andersom.

Verdiensten ongeveer 10 euro bruto per uur exclusief reiskosten en verblijfskosten ( eten/drinken )

Mijn vraag wat vinden jullie van dit werk in het algemeen om dit te gaan doen als toekomstige beroep?


8 reacties

Hoi

 

Naar mijn gevoel zijn dit soort jobs in het begin fijn, maar zou je je na een tijd sterk kunnen vervelen. Daarbij is het lang doorbrengen van tijd in bed niet het gezondste wat je kan doen. 

 

Als je voor dit werk kiest, raad ik je aan om een stapel boeken en ander entertainment mee te nemen, zodat je je niet gaat vervelen. Zorg echter ook voor voldoende slaap. 

 

Vermoedelijk is dit een job die vrij geliefd is. Mogelijks komt er niet snel een plaatsje vrij. Richt je daarom best niet enkel op deze job, maar houd je mogelijkheden open. 

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Hoi

 

Naar mijn gevoel zijn dit soort jobs in het begin fijn, maar zou je je na een tijd sterk kunnen vervelen. Daarbij is het lang doorbrengen van tijd in bed niet het gezondste wat je kan doen. 

 

Als je voor dit werk kiest, raad ik je aan om een stapel boeken en ander entertainment mee te nemen, zodat je je niet gaat vervelen. Zorg echter ook voor voldoende slaap. 

 

Vermoedelijk is dit een job die vrij geliefd is. Mogelijks komt er niet snel een plaatsje vrij. Richt je daarom best niet enkel op deze job, maar houd je mogelijkheden open. 

 

Gr. Kenshin


Dank voor je antwoord.

Dit werk is hele maal niet populair ze kunnen bijna geen meter voor krijgen, hebben al jaren een onderbezetting in het vrouwen ploegje , waren tot voor kort maar 3 vrouwen die dit deden en nog familie van elkaar ook 2 zussen en 1 nicht, die doen dit werk al meer dan 25 jaar met plezier een van hun dochters is nu ook in opleiding hier voor. Mij lijkt dit ook leuk werk toe om dat ik wel goed in bed kan liggen maar nooit echt goed heb kunnen slapen om zo anderen met dit probleem te kunnen helpen om te zorgen dat er goede materialen te koop zijn en ik ken deze dames goed weet dat de jongste, net als ik, lesbisch is en 1 van de andere 3 bi en het lijkt mij ook erg leuk toe om met ze naar bed te gaan, want als je meer in bed ligt imag je daar doen en laten wat je maar wilt dit vindt ik het er ook leuk aan als ik er zo over na denk en verder beetje gamen op de ipad tv kijken lezen etc denk dat ik mijn tijd dan zo door kom

 

Reputatie 3
Badge +4

Hoi

 

Naar mijn gevoel zijn dit soort jobs in het begin fijn, maar zou je je na een tijd sterk kunnen vervelen. Daarbij is het lang doorbrengen van tijd in bed niet het gezondste wat je kan doen. 

 

Als je voor dit werk kiest, raad ik je aan om een stapel boeken en ander entertainment mee te nemen, zodat je je niet gaat vervelen. Zorg echter ook voor voldoende slaap. 

 

Vermoedelijk is dit een job die vrij geliefd is. Mogelijks komt er niet snel een plaatsje vrij. Richt je daarom best niet enkel op deze job, maar houd je mogelijkheden open. 

 

Gr. Kenshin


Dank voor je antwoord.

Dit werk is hele maal niet populair ze kunnen bijna geen meter voor krijgen, hebben al jaren een onderbezetting in het vrouwen ploegje , waren tot voor kort maar 3 vrouwen die dit deden en nog familie van elkaar ook 2 zussen en 1 nicht, die doen dit werk al meer dan 25 jaar met plezier een van hun dochters is nu ook in opleiding hier voor. Mij lijkt dit ook leuk werk toe om dat ik wel goed in bed kan liggen maar nooit echt goed heb kunnen slapen om zo anderen met dit probleem te kunnen helpen om te zorgen dat er goede materialen te koop zijn en ik ken deze dames goed weet dat de jongste, net als ik, lesbisch is en 1 van de andere 3 bi en het lijkt mij ook erg leuk toe om met ze naar bed te gaan, want als je meer in bed ligt imag je daar doen en laten wat je maar wilt dit vindt ik het er ook leuk aan als ik er zo over na denk en verder beetje gamen op de ipad tv kijken lezen etc denk dat ik mijn tijd dan zo door kom

 

@Andrea13

Ik heb jou reactie’s op mijn topic goed gelezen, ik weet dat jij nu ook in een zelfde slaap centrum  zit, waar ze mensen helpen met slaap problemen. De tekst is aangepast door De Kindertelefoon om de anonimiteit te waarborgen.  

IK heb ook gelezen dat jij ook wel eens aan het buurten bent op het slaap centrum in de andere kamers om rond te kijken en voor een leuke babbel.

Jij hebt het er reuze naar je zin, het is er rustig geen gehaast kleine groepjes mensen, wat je erg goed bevalt wat ik heb gelezen.

Je leuk contact met deze vrouwen en meisje opgebouwd en kan goed met ze vinden en de sfeer bevalt jou ook wel, zo goed zelfs dat jij je bij hun wilt aansluiten, en zij verwelkomen je met open armen ( moet toch van tijde kanten komen ) en wilt nu graag een stap verder en bij hun op de kamer in bed liggen en het zelfde doen als zij, en als de juiste gelegenheid en stemming er is en jij ligt met dat meisje of vrouw in 1 tweepersoons bed om deze te testen/keuren, je verder wilt gaan en ook echt met ze naar bed wil ( seks ) om dat je meer met ze wil delen en verder wil gaan als dat wederzijds is.

Ik zeg gewoon je gevoel achterna gaan en het eens gaan proberen, misschien via een jaar contract zo dat je er na een jaar er nog onderuit kan als je je het toch niet bevalt.

Verdiensten zijn niet hoog, maar ook niet onaardig, gezien wat je moet doen, en je hebt als je in het centrum ligt geen kosten thuis , hoeft geen boodschappen te halen, verwarming blijft laag etc ) dan vindt ik het in mijn ogen nog al mee vallen.

Gewoon doen en proberen, en denk een hele dag in bed liggen misschien wel gezonder is dan de hele dag achter een pc te zitten, met zitten moet je onderrug de hele gewicht van je boven lichaam dragen, met liggen niet.

Reputatie 2
Badge +1

Heb veel met anderen er ook over gepraat allen vinden dat dit werk erg geschikt is voor mij om dat ik niet tegen drukte kan en grote groepen mensen en ook om dat ik helemaal niet tegen prestige druk kan, waar iedereen aan bloot wordt gesteld als men gaat werken alles moet steeds sneller etc je komt in de rat race terecht daar kan ik absoluut niet tegen.

Daarom heb ik besloten om een groot deel van mijn leven lekker rustig in bed te gaan door brengen ga mij dus aanmelden voor deze opleiding en werk.

Reputatie 2
Badge +1

Update Momenteel ben ik ff weer een weekje vrij, en doe het werk nu 3 maanden het bevalt mij erg goed, en moet zeggen een week op het test centrum is ook zo weer voor bij, ik lig daar nu 21 uur per dag in bed, in het begin was ik al liggend nog wel aan het gamen en lezen ed maar dat is nu afgelopen de hele dag in bed liggen is zeer vermoeiend als ik al wakker ben kijk ik ff wat tv maar dat is snel weer afgelopen val dan zo weer in slaap, op het centrum slaap ik gemiddeld zo’n 19 uur per dag, bevalt zoals gezegd erg goed geen drukte stress etc ik kan mij hier echt ontspannen , zo dat als ik vrij ben beter kan handelen met drukte en stress dit gaat ook stukken beter, maar ben altijd blij dat ik na een vrije week weer in het test centrum in een lekker warm bed lig

Hey Andrea13

 

Ik ben geen arts, maar zo’n negentien uur per dag slapen is niet goed voor je. Teveel slaap is al even schadelijk als te weinig. Ook is het van belang om voldoende lichaamsbeweging te krijgen tussen het liggen door. Wordt daar bij jullie op gelet?

 

Gr. Kenshin

Reputatie 2
Badge +1

Hey Andrea13

 

Ik ben geen arts, maar zo’n negentien uur per dag slapen is niet goed voor je. Teveel slaap is al even schadelijk als te weinig. Ook is het van belang om voldoende lichaamsbeweging te krijgen tussen het liggen door. Wordt daar bij jullie op gelet?

 

Gr. Kenshin

Nee wordt niet op gelet, maar als ik 7 dagen vrij ben, ben ik wel veel in beweging, loop veel fiets veel , regelmatig naar de indoor skibaan om te boarden en ben ook wel aan het zwemmen.

maar als ik op mijn werk ben in het test centrum lig ik 21uur per dag 7 dagen in bed.

dus de ene compeseert het andere bij mij.

Hmm ja, beweeg maar zo veel als je kan, dan :slight_smile:  Maar ondervind je klachten, kan het geen kwaad om je gewrichten, spieren etc. eens te laten nakijken, om te zien of het vele liggen je geen schade bezorgt. 

 

Gr. Kenshin

Reageer