Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

werken met 14 jaar? Wie weet wat?

• Anonymous
  • 0 reacties
Haay,

Ik ben 14, en wil echt wat meer geld verdienen, ik ga bijna naar london en wil graag een zakcentje verdienen om daar lekker te kunnen shoppen etc.
Maar ik kan geen folders lopen want, dat heb ik dus geprobeerd maar er zijn geen wijken vrij voor me.
Ik geef ook training maar verdien daar het minimale mee, en kan dus niet echt een goed zakcentje verdienen.
Weet iemand nog iets waar je als 14-jarige kan werken?

Ook voor andere mensen interessant misschien ;)

Ik hoor jullie graag

xx
xNienx

15 reacties

hoi xnienx,
je zou bijv. ook in een modeshow lopen, toneel spelen of in een reclamespotje spelen.
daar kun je ook wat extra geld mee verdienen. of vraag rond in de buurt of je ergens op iemands kinderen kan pasen.
doen ik ook. ik verdien er nog bestwel wat mee.
Ty! Ik hou heel erg van kinderen hopen op een oppas adresje
yep opassen is denk het beste
wat je ook kunt doen is autos gaan wassen of ramen lappen
Vakkenvullen, misschien als je heel artistiek bent kan je online artist worden, op Youtube valt ook heel veel geld te verdien als je maar geen copyright laws breekt, huiswerk maken voor andere mensen 😉,  op zoek gaan naar vermiste dieren, paarden verzorgen op een manege ofzo en ouderen verzorgen. Meer kan ik zo niet verzinnen, succes! 😃
Dankjee

Xx
Ik ben via een uitzendbureau aan mijn baantje gekomen, en het verdient zeker goed!
Slim, kan dat al? Dat wist ik niet 🙂
uitzendbureaus nemen geen mensen van 14 aan dat is 18+
Oppasbaantje, schoonmaken bij de buren, krantenwijk!
Je buurmeisje/jongetje helpen met huiswerk of toetsen voorbereiden, honden uitlaten, in de kassen werken.
kassa werken mag nog niet op je 14e
uitzendbureaus nemen geen mensen van 14 aan dat is 18+

Zeker wel,
Ik was 15 toen ik naar een uitzendbureau ging.
nou dan heb je geluk gehad want meeste uitzendbureaus nemen geen mensen van 1 4en 15 aan omdat het werk wat ze hebben simpel weg te zwaar is.
kassa werken mag nog niet op je 14e

Ik zei ook in de kassen:)
a excuuses verkeetd gelezen 😉

Reageer