Vraag

werken maar waar?

  • 5 June 2022
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Badge

Hoii. Ik ben een meisje van 14 en wil graag werken alleen geen idee waar, t kan in de middag maar het liefst ook een beetje in de avond. Iemand ideeën waar ik kan werken?


5 reacties

Hier staat wat informatie van wat allemaal mag:

https://www.scholierenwerk.nl/leeftijden/bijbaantje-14-jaar

Veel succes!

Badge

hoi!

ik ben zelf ook 14 en werk al een tijdje in de bediening in een restaurant. ik raad het heel erg aan omdat je veel mensenkennis mee krijgt en veel leert wat je in de rest van je leven kunt gebruiken. ook is het erg gezellig :) je leert snel en vind het persoonlijk veel leuker dan in een supermarkt. in de horeca is heel veel personeelstekort dus waarschijnlijk wordt je wel snel aangenomen. ook past dit bij de tijden waarop je wilt werken, namelijk in de middag en avond :)

 

Oh wow ik wist helemaal niet dat je vanaf 14 al in de bediening mag ik dacht 16😬

Reputatie 2
Badge +1

Hey, 

Je zou misschien folders kunnen rond brengen of oppassen bij kindjes in de buurt. Zelf zit ik op hockey en daar geef ik les aan de kleintjes van 6 en 7 jaar, hier verdien ik elke maand geld mee. Een vriendinnetje van mij is echt mega goed in wiskunde en geeft af en toe bijles aan anderen. Hopelijk heb je snel leuk werk!

Badge

hoi!

ik ben zelf ook 14 en werk al een tijdje in de bediening in een restaurant. ik raad het heel erg aan omdat je veel mensenkennis mee krijgt en veel leert wat je in de rest van je leven kunt gebruiken. ook is het erg gezellig :) je leert snel en vind het persoonlijk veel leuker dan in een supermarkt. in de horeca is heel veel personeelstekort dus waarschijnlijk wordt je wel snel aangenomen. ook past dit bij de tijden waarop je wilt werken, namelijk in de middag en avond :)

 

Reputatie 7
Badge +6

Sommige supermarkten nemen al mensen van 14 aan, dis dat is een optie. Je kan ook bijv een krantenwijk nemen of in een restaurant of hotel gaan afwassen of opruimen. Dat soort dingen kan je dus bijvoorbeeld doen.

Met vriendelijke groet,

TheMusicDude

Reageer