Vraag

Werken maar ik ben pas 12

  • 26 June 2021
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ok dus ik wil gewoon werken he niet useless voelen, Ik kan niets maar dan ook niets legaal doen. Niet eens het simpelste vrijwillergers werk en ik vind dat zo stom want laat mij gwn iets doen. Heeft iemand tips voor wat ik wel kan doen. En ik wil best een online buissness starten maar ik wee tniet waarover en of dat oook wel legaal is.


3 reacties

Het ziet er naar uit dat je niet mag werken als je 12 bent.
Dat betekent niet direct dat je niets kan doen om geld te verdienen, maar dan zijn het meestal klusjes.

En ik wil best een online buissness starten 

Dit zou ik je afraden met de volgende reden:

maar ik wee tniet waarover

Als je een online bedrijfje zou opstarten krijg je niet alleen te maken met opstartkosten, maar ook de constante kosten voor het hebben van een website e.d. 

Vervolgens moet je of een product of een dienst hebben waarvoor anderen willen betalen.
Dat wordt het dus niet.
 

Ik denk dus dat je moet wachten totdat je dertien bent en dan kun je beginnen met het leveren van bijvoorbeeld folders.

Reputatie 3
Badge +1

Hey

Ik ben zelf ook 12 en wat ik heb gedaan is flyers uitprinten met dingen die je kan doen (bijv. Boodschappen doen, auto wassen etc) en je tel nummer of mail erbij zetten en dan heb je wel kans dat iemand je dat belt/mailt ! Werkt best goed ik heb ondertussen al meer dan €30 euro verdient !

Reputatie 3
Badge +1

En dan de flyers in brievenbussen doen van mensen in de buurt. Ben ik nog vergeten te zeggen

Reageer