Vraag

Werken Jan Linders salaris?

  • 4 April 2019
  • 3 reacties
  • 6766 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wil graag gaan werken bij Jan Linders maar vraag me af wat een 15 jarige zo ongeveer verdient.

Alvast bedankt

3 reacties

Veel te weinig dus. Ga in België werken, daar verdien je tenminste normaal ipv dat ze je onderbetaald aan kinderarbeid laten doen. Het minimumloon als jobstudent in België op je 15e is ongeveer 6,5 euro per uur en dat is al weinig, normaal verdien je zeker 7 per uur. Ik ben nu 17 en ik verdien 8,28 per uur. (ik werk wel al 2 jaar in dezelfde winkel dus ik heb al 2 jaar ancienniteit maar dat maakt maar heel weinig verschil).
Dus, als je dicht bij de grens woont, stel ik ecjt voor om dat in België te doen. Minimumlonen in Nederland zijn gewoon beschamend.
Ik denk dat je dat beter aan de mensen van die zaak kunt vragen.
Ik neem aan dat er een e-mail account is waar je contact mee op kunt nemen, maar het zou mij ook niet verbazen als ze een helpdesk hebben.
Ik zelf (J15) werk bij de Jumbo en verdien netto €3,52 per uur. Als het goed is ligt het minimumloon met 15 jaar tussen de €2,75 en €4,00, maar dat weet ik niet zeker.
As je je loonstrook krijgt moet je die goed controleren, want bij mij gaat het welleens fout.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

Reageer