Vraag

Werken bij de plus met gekleurd haar

  • 20 April 2021
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Badge

Ik ben dus 15 en kan solliciteren voor een baantje, dus heb ik gesolliciteerd, maar nou vraag ik me dus af, mag je bij de Plus gekleurd haar hebben? of nemen ze je dan niet aan? want bij sommige winkels mag het wel en bij anderen dus niet


3 reacties

Ik ken wel wat mensen bij de plus met gekleurd haar, maar het kan verschillen bij andere winkels, anders zeg je het bij je sollicitatiebrief erbij

Heey,

Dit kun je het beste bij de betreffende supermarkt vragen, wij kunnen dat niet voor de winkel invullen.

Misschien staan er ergens ook wel voorwaarden voor het solliciteren of kun je ergens regels vinden?

Het lijkt mij wel een beetje gek als ze je om haarkleur zouden afwijzen, dan accepteren ze mensen niet zoals ze zijn en dat is dan ook weer slechte reclame voor hunzelf.

Groetjes,
Simply Me

Het verschilt een beetje per winkel. ErĀ is in principe geen verbod op, maar het wordt niet altijd gewaardeerd. Dan zit er ook nog een verschil tussen vakkenvullen en achter de kassa. Achter de kassa moet je er namelijkover het algemeen netter uitzien dan bij KW of Vers. Mijn advies? Vraag het even na bij desbetreffende winkel. Succes!

Reageer