Werk nodig

  • 24 April 2018
  • 6 reacties
  • 452 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo, ik wil graag werken, maar ik ben 14 dus kan ik niet bij (bijj mij in de buurt dan) de supermarkt werken. Weet iemand een baantje die ik kan nemen, waar ik veel geld mee kan verdienen( dus niet 20 euro in de maand)

Mvg Naud

6 reacties

Hii,
Je kan kranten bezorgen, maar dat is vgm maar 20 euro in de maand ofz.
En voor de rest, kan je op google wat vinden?
Reputatie 2
Badge +9
Haha ^ "Dat is maar 20 euro in de maand"! Is meestal wel wat meer hoor! Helemaal in het begin heb ik ook kranten bezorgen gedaan ( of folders) en daar werkte ik 15 uur ij een week voor €100/120,- in de maand .

Maar dat kan natuurlijk verschillen per dorp/ stad.

Daarnaast zou je kunnen vragen of je klusjes kan doen in huis of bij je opa en oma ( als je die nig hebt). Of je zou is op Internet kunnen kijken of je wat kan vinden.

Op internet las ik ook dat je als 14 jarigen kan helpen met vakken vullen. Dan vul je de vakken niet zelf maar dan ben je een soort hulpje van de vakkenvuller.

Moet wel zeggen dit ik daar nooit van heb gehoord, maar het stond op https://www.scholierenwerk.nl/leeftijden/bijbaantje-14-jaar

Maar gebruik is google en kijk wat voor soort baantjes mogelijk zijn voor een 14 jarige

Gr: Mr.S
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Je hebt niet zoveel keus op die leeftijd. Je kunt het zoeken bij kranten of folders bezorgen of misschien mag je wel afwassen in een restaurant of iets dergelijks.

Ik heb wel medelijden met je hoor Mr. S. Je werkte 60 uur in de maand voor max 120EUR? Je verdiende nog minder dan 2 EUR per uur. Meestal verdien je wel 3-4 EUR per uur. Kree je gewoon bar weinig betaald of werkte je gewoon traag waardoor het langer duurde?
Je moet ergens beginnen
En aan het begin verdien je nooit het grote geld
Reputatie 2
Badge +9
@ Daan. Ik dee er inderdaad altijd erg lang over en foldertjes rond brengen van bedrijven enzo verdiend niet veel.

Of ze hebben me toen die tijd opgelicht dat zou ook kunnen mmm...

Gr: Mr.S
Fruit plukken in de zomer misschien? Ik verdiende er ongeveer 60 per week mee 🙂

Reageer