Vraag

Werk ingang

  • 14 May 2020
  • 6 reacties
  • 159 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik zit ergens mee.

Misschien is het een beetje gekkig maar ik zit er echt mee.

Ik werk namelijk bij de Lidl. Om 8 uur gaat de winkel open. De laatste tijd moet ik telkens vrijdag om 8 uur beginnen.
Er is geen personeels ingang. Iedereen gaat via de klanten ingang naar binnen.

Het is de bedoeling dat je 5 minuten van te voren aanwezig bent. 

9 van de 10 keer is de klanten ingang om 7 voor 8 al open. Maar vorige week was dat dus niet zo hij ging strikt 8 uur open.

Ik klokte snel in en ging naar mijn filiaalmanager om mijn kassalade uit te tellen. Hij vroeg waarom ik zo laat was. Maar ik kom altijd strikt 8 uur aan zodat de ingang open is.

Ooit vroeg ik is aan een filiaalmananger hoe het personeel voor 8 uur binnenkomt, hij zei dat je dan moet bellen naar het filiaal. Maar ik vind dat heel akward om te bellen want al die klanten staan ook voor de deur te wachten. 
En om voor die 5 minuten dat de winkel erna opengaat helemaal te bellen vind ik ook zo wat.

9 van de 10x is het geen probleem als je 5 over 8 komt ofzo vaak merken ze het niet eens op. Maar sinds ik ben aangesproken vorige week ben ik elke vrijdag ochtend bang om aangesproken te worden waarom ik zo laat ben.

kunnen jullie mij misschien advies geven over wat ik het beste kan doen?
Toch bellen of wachten tot dat de deur opengaat? Of iets anders.


6 reacties

Ik zou gewoon bellen.  Of een appje sturen

Ik zou gewoon bellen.  Of een appje sturen

Een appje sturen gaat helaas niet want het is een vaste telefoon waar je naar belt.

is het niet gek als ik bel, en nog geen 5 minuten later gaat de deur als standaard open voor klanten?

Ik zou gewoon bellen.  Of een appje sturen

Een appje sturen gaat helaas niet want het is een vaste telefoon waar je naar belt.

is het niet gek als ik bel, en nog geen 5 minuten later gaat de deur als standaard open voor klanten?

Want als ze de deur open doen voor mij, dan denken de klanten ook dat ze naar binnen mogen.

Ik zou het tegen het leidinggevende zeggen  dat je daarom soms gewoon wat later bent

Ik zou gewoon bellen.  Of een appje sturen

Een appje sturen gaat helaas niet want het is een vaste telefoon waar je naar belt.

is het niet gek als ik bel, en nog geen 5 minuten later gaat de deur als standaard open voor klanten?

Want als ze de deur open doen voor mij, dan denken de klanten ook dat ze naar binnen mogen.

Ja snap ik. Ik werk zelf niet in de supermarkt .maar snap wat je bedoeld. Misschien anders een appje naar een  collega die er wel binnen is.

Heyo,

Ik zou gewoon is optijd aankomen bij het filiaal. Zorg ervoor dat je 15min van te voren aanwezig ben. En ja bel gewoon aan. Dat is toch niet zo moeilijk.

Ik vind 5 minuten voor dat je moet beginnen veel te laat. Maar oke. Als je aanbelt dan doen ze de deur voor je open,  zij of jijzelf kan dan naar binnen gaan en tegen de klanten zeggen dat ze nog eventjes moeten wachten. Dit probleem zal je niet hebben als je gewoon een kwartier van te voren aanwezig bent. 

See ya!

Spookyzx.

Reageer