Vraag

werk 15 jaar


  • Anonymous
  • 0 reacties
joooo peeps,

jo ik moet van mijn pa en ma een zomerbaantje gaan zoeken maar ik weet niet wat. ik ben niet zon persoon die vakken gaat vullen of iets dergelijks. ik ben meer een persoon van de buitenlucht (hoeft niet perse maar wel fijn tho) en ik moet echt met me handen werken anders ja... kan ik mn aandacht er niet bij houden.

heeft iemand een idee waar ik dit soort werk kan vinden of idk

14 reacties

Je kan kranten bezorgen maar na een paar weken ga je het echt niet leuk meer vinden..
Op manege helpen
Hey,

ik weet niet waar je woont dus of dit mogelijk is, maar je zou kunnen kijken of ze nog iemand zoeken om te helpen plukken. Vaak zoeken ze nog mensen om bijvoorbeeld appels of bessen te plukken, dat is buiten en werk met je handen.


Groetjes,
Hey,
Ik weet niet wat voor opleiding je doet. Anders kan je daar wat mee. Je kan kranten bezorgen of je kan misschien als je ouders een bedrijf hebben daar in werken. In een bedrijf van een familie lid zal ook kunnen. Wat ook mensen doen is in een kas werken of klusjes in de tuin doen voor mensen. Alleen moet je kijken hoe je daar aan komt.
Als je in de buurt van België woont, zoek je beter werk daar. Want het minimumloon in nederland voor jongeren ligt extreem belachelijk laag. In België verdien je tenminste nog een ok loon, inplaats van die 4 euro per uur in Nederland voor vakkenvullers. Toen ik op mijn 15e begon met werken verdiende ik ongeveer 7,50 per uur, in België natuurlijk. Nu is dat 8,28 en ik ben 17. Ik ga elke zondag werken.
Dit is niet de leukste baan maar je kan bij sandd gaan werken. Hierbij moet je post bezorgen een paar uur per week en je verdient ongeveer 9 euro per uur.
Hey,

Ik weet niet hoe oud je bent, maar je zou de ochtendkrant kunnen gaan bezorgen. Dit verdient best wel goed en dan heb je nog iets aan de rest van je dag aangezien je alleen s'ochtend bezig bent, je moet dan wel vroeg opstaan.


Groetjes,
Vaak zoeken ze in de zomer bij kweekkassen nog wel eens mensen die willen helpen. Je zou hier naar kunnen kijken. Anders kan je ook kijken voor een horeca baantje, maar weet niet hoe oud je bent
Reputatie 2
Badge +1
Beste @Isabella1278 ,
De ideeën van @AnOnIeMer2019 zijn erg goed vind ik. Heb kan ook bijvoorbeeld kijken of je in een tomatenkas kan werken of misschien in de bollen. Hier hebben ze altijd wel veel mensen voor nodig en als je op tijd bent kom je altijd wel binnen.
Succes!

Groetjes,
JustMyLovelyAdvice
Reputatie 3
Badge +4
horeca is een goeie voor je. zoek een met groot buitenterras. ga de bediening in. dan ben je met je handen aan het werk (dienblad) en je komt buiten (als mensen buiten gaan zitten). ez
Heeey, ik heb nou echt precies hetzelfde als wat jij hebt en ik werk als schoonmaker in een pretpark als eerste baantje! Het verdient en je bent de hele dag buiten! En het is natuurlijk leuk om te doen, maar als ik een tip mag geven: draag goede schoenen maar niet altijd de zelfde.
Hey!

Ik werk bij zomerkampen waar we kinderen leren zeilen. Het is super leuk om te doen en alle collega’s zijn ook echt super aardig. Het is echt een aanrader. Je doet ook niet altijd hetzelfde want elke week is anders doordat er nieuwe kinderen zijn.

Hallo Isabella1278 :)

Je kan gewoon particulier gaan werken zoals bijvoorbeeld als oppasser of honden uitlaten als je van dieren of kinderen houdt.

-Dr8gon99

Badge

Ik werkte een paar keer per week op 15-jarige leeftijd in een winkel https://www.rabato.com/nl/sligro

Reageer