Vraag

werk 14 jarige

  • 5 May 2020
  • 7 reacties
  • 123 Bekeken

Badge

Hoi ik ben 14 jaar en ik wil een smartwatch maar ik wil die snel dus ik heb een extra folderswijk genomen maar dat gaat niet snel genoeg. Ik heb ook gesolicitreerd bij kassen maar daar was geen werk. Weet iemand wat ik kan doen groetjes.


7 reacties

Reputatie 1
Badge +1

Uhm, nee k weet eig zelf ook nii hoe je snel iets kan verdienen. Ik ben ook 14 en doe als werk websites programmeren Het verdient goed maar het is niet iets dat je zo leren kan. Wat je wel kan proberen is investeren, zelf heb ik in bitcoin en ethereum geinvesteerd maar het verdient nog steeds niet zo goed als programmeren omdat ik bij programmeren mn eigen prijs kan bepalen.

Nooit inversteren in bitcoin of amdere shit, het is onveilig en zeker op zon jonge leeftijd met 0 ervaring. Als je wel eens met vrjenden naar de supermarkt gaat koop dan minder of iets goedkoper of beter zelfs koop niks. Vraag aan je vader om een keer de auto schoon te maken ik weet niet of je een jongen of een meisje ben maar als je een meisje bent vraag of je kan strijken help je familie met een klusje om g de ld etc verkoop je tablat op markplaats die je niet meer gebruikt. Ik hoop dat je hier wat aan hebt groet jongen104

Reputatie 1
Badge +1

Hmm, Investeren werkt bij mij, Zelf had ik 0% ervaring toen ik begoen. Tegenwoordig heb je nergens echt goeie ervaring voor nodig, Op youtube kan je letterlijk alles vinden. Ook wanneer je moet investeren of niet en hoe het allemaal werkt.

Beste @Groene alien 

Hoi ik ben zelf 15 en werk zelf veel voor mijn leeftijd en verdien daardoor ook goed. En werk zoals @Pampa met software .Omdat ik een klein handeltje heb in XXL dubbeldooier eieren.  Waar ik op vroege leeftijd ben begonnen heb ik een goed klanten kring die goed bestellen. En werk voor meer bedrijven en werk soms ook in de keuken bij afspoelen.  Heb veel tijd want school vind ik makkelijk . En ouders zijn vaak niet thuis.  Zie ze niet vaak ofzo. Ze hebben er geen problemen mee dat ik veel werk. En wat het werk is. Zij werken ook veel dus hebben daar ook niet tijd voor.  Werk ook bij ouders van een vriend die een loods hebben en daar werk ik als laden en lossen van vrachtwagens.

 

Op jouw leeftijd is het moeilijk om iets te vinden. Ik zelf heb dit niet gehad omdat ik toen al werkte en goed deed verdienen.  Want dat werk mocht wel. Ik heb niet in een winkel of supermarkt gewerkt.  Ik zelf investeer wel in dingen . Niet in bitcoin ofzo maar ik zelf heb redelijk wat aandelen bij bedrijven . Ik doe soms ook dingen Skinnen voor sommige games. Ik doe ook zelf iets in de ontwerpen.  Ik doe indelingen maken en laten zien hoe iets eruit kan komen te zien. Bv. Huis ofzo.na een verbouwing.  Ik heb wel is mensen gehad die een raam in hun badkamer wilde waar ze ook in hun slaapkamer konden kijken. Als ze er tevreden mee zijn . Krijgen ze de rekening en kunnen als ze willen zelf iemand inschakelen.  Of ze laten mij iemand zoeken als ik een bedrijf ken. Maar vaak adviezeer ik hun zelf iemand te zoeken. Scheelt mij weer tijd.😅

 

 

Zoals de rest al zei doe klusjes of verkoop je dinge die je niet gebruikt . Kan ook helpen.

Je kan ook bij andere klusjes doen.

Ik heb met mijn ouders afgesproken omdat ik vaak alleen eet , dat ik zelf een gezonde maaltijd maak voor mijzelf. Ik doe als ik tijd over heb ook huishoudelijke klusjes zoals. De was,  stofzuigen,  schoonmaken,  dweilen. En nog meer huishoudelijke klusjes.daar krijg ik ook elke maand geld voor.

 

Hopelijk helpt dit

Groetjes Gebruiker C

Of ga opassen

Badge

ik ben ook 14 en zoek ook naar werk, heb ook al is bij een supermarkt, maar die zaten al vol.  Als het aan mij lag zou ik anoniem feetpics verkopen. haha ik weet niet of je daar voor open staat, maar er zijn genoeg mensen die 45 euro voor 3 foto's betalen. Gewoon van je voeten! Enige reden dat me tegenhoud is me moeder die zich dan afvraagt van wie ik zomaar geld krijg. 

ik ben ook 14 en zoek ook naar werk, heb ook al is bij een supermarkt, maar die zaten al vol.  Als het aan mij lag zou ik anoniem feetpics verkopen. haha ik weet niet of je daar voor open staat, maar er zijn genoeg mensen die 45 euro voor 3 foto's betalen. Gewoon van je voeten! Enige reden dat me tegenhoud is me moeder die zich dan afvraagt van wie ik zomaar geld krijg. 

Ik zou dit niet aanraden maar als jij dat wilt. Er zijn gekke mensen op internet als je me snapt.

Ik laat mijzelf soms contant betalen of gewoon via tikkie.  Of laten overmaken. Maar doe dit wel naar verschillende rekeningen die ik heb. Want ik mag maar een bepaald bedrag op mijn rekening hebben staan. En om dat ik 15 ben mag ik eigenlijk niet meer dan iets van  €1700 per kwartaal verdienen. Maar ik krijg meer dan dit bedrag maandijks. Dus dat word soms overmaken  naar andere rekening of contant. Anders moet je belasting daarover betalen en kan het invloed hebben op de kinderbijslag.  Dus ja. 

Reageer