Welke mobiel heb jij ? En hoelang spaar je hiervoor?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii.
Mijn vraag aan jullie was welke mobiel je hebt en hoelang je hiervoor spaart.
Ik zelf heb de Samsung Galaxy s3 Mini (Wit) & Ben er super blij mee !
Kon gelijk een abonnement en een duur hoesje en zo betalen, omdat ik mij Ā geld al heel lang
Niet meer heb Ā uitgegeven.

Alvast bedankt voor het reageren & het lezen van mijn topic.
xxx.

123 reacties

Ik heb een Samsung Galaxy S5 white! Heb abbo en betaal elke maand rond de 60 euro? Maar verdien rond de 350 euro per maand dus dat zit wel snor.
Ik heb een Moto G en kocht het met geld dat ik nog op mijn bank had staan van mijn baan 1 maand werk en ik had het geld weer terug
Ik heb een Huawei Ascend Y530.
Dat is vergelijkbaar met een samsung, maar dan werkt het iets anders.
Mijn ouders hebben het betaald, dus ik heb er niet voor hoeven te sparen.
De telefoon kostte ā‚¬100,-
Wij hebben thuis niet heel veel geld dus ik heb en telefoon van ā‚¬79,00 ofzo
Een alcatel one touch pop c5 hij werkt prima 🙂
Ik heb er niet vor hoeven te sparen want ik heb heb voor mijn verjaardag gekregen
Uhm n een of andee chinees ding, haahhaa wauw, t merk is kingelon, een witte heb ik. Lkkr groor beeldscherm makkelijk in gebruik en pefect om films enzo op te kijken. Enn heel veel geheugen haa, ik heb al meer dan 350 liedjes erip plus nog gwn apps als insta snap whatsapp pinterest facebook twitter gmail en heel veel spelletjea haha
Hey!

ik ben trotse eigenaar van een Samsung SIII wit. eerder iets voor school om belangerijke aantekeningen en foto's te bewaren dan te bellen, heb er een jaartje voor gespaard en veel gewerkt (folderwijk en vrijwillegers werk bij asiel (<-- verdiende ik niks mee 😃 )) dus hoesje heb ik eergisteren gekocht in het buitenland, is ook meteen goedkoop

groetjes
HoiHoi,

Ik heb een LG L90 net 3 maandjes oud en nog steeds heel snel! Heel erg blij met het toestel ik heb dit toestel zelf niet betaald en heb geen abbonement.

groetjes,
Something
Samsung Galaxy S3, zat bij mn abbo inbegrepen
Ik heb een Samsung Galaxy S4 van mn verjaardag gekregen ( 2 jaar geleden )
Super fijne telefoon mn abonnement is over 2 maanden verlopen en ik zou het niet erg vinden als ik mijn telefoon nog 2 jaar mee moet nemen echt een aanrader !!

Liefss -MK 🙂
Ik Ā heb een samsung galaxy s3 2de handgekocht voor 100-,Ā 
Als je op marktplaats kijkt kun je goede vinden ookal zijn ze gebruikt 🙂
ik heb een iphone 5 (zwart) en had er niet voor hoeven sparenĀ :)
Ik had een i phone 5s maar ja die is stuk
dus nu moet ik zelf sparen voor een mobiel 😞
Correctie van mijn eerdere reactie:
Ik werk inmiddels al 1,5 jaar bij de AlbertHeijn als vuller en kassamuts en heb een iPhone5c met abonnement. Bevalt prima, buiten dat hij een beetje weinig geheugen heeft en dus snel vol zit. Verder prima ding.
iPhone 5s, gekregen van ouders.Ā 
ik heb samsung galaxy s5, bijna een jaar. ouders betalen ā‚¬160 in de maand voor abonnenent (altijd beetje veel buiten de bundel kosten)
Ik heb samsung galaxy trend plus,, &ikweet het nieeemand kent m maar hij werkt gewoon super goed! Verder heb ik gewoon een prepaid.
hoelang ik ervoor moet hebben sparen, eeh nou niet. Ik kreeg hem gratis omdat ik op school na een geweldig raport naar een hoger niveau mocht midden in het jaar (ik heb aan het einde van het jaar het nog zo voor elkaar gekregen om weer terug te moeten naar mn oude niveau vanwege een gemiddelde van een 3 op dit niveau hah, maarjaa de telefoon is nu toch al binnen XD )
Ik heb de galaxy s5, heb hem gekregen nadat mijn papa van zijn werk de s6 gekregen heeft.Ā 
Ik mocht dus zijn s5 daarna van hem hebben. Ben er echt super blij mee, is echt een top telefoon.
Ik heb er een abbonement bij voor 10 euro in de maand, dat moet ik wel zelf betalen. Maar vind ik niet erg, want heb de mobiel al gratis van papa gekregen.
Ik heb echt een enorme rot telefoon, de Samsung Galaxy Y, het is klein echt super klein en heel dik. Het enige wat ik kan downloaden er op is whatsap. Ik heb heb sinds december 2012 gespaart en ik wil graag een nieuwe. Aangezien ik weinig tot niet zakgeld krijg is het moeilijk om te sparen. Dus ik moet het er maar mee doen
iPhone 7, mijn oude telefoon ging kapot met een heel gebroken scherm en zwart en groene vlekken dys helemaal kapot! En dat net wanneer de iPhone 7 in de winkels stond. Ik betaal niks, heb er niet voor gespaard= ouders betaalden het gewoon (per maand).
Iphone 8 batalen mijn ouders
K heb iphone 8
ik heb een iPhone 7 ga binnenkort een 8 halen over paar weekjes ofzo

spaar meestal niet zelf word voor mijn gedaan dus eigenlijk is het toch van mijn ouders geld
@Nickboy17

Hoezo heb je na een jaar alweer een nieuwe iphone nodig? Aangezien het blijkbaar spaargeld is, kan je het naar mijn mening het beter erop laten staan, en wachten totdat het 2018 model uitkomt 🙂
Ik heb iPhone x en heb er maar een paar minuten voor moeten sparen
Ik heb iPhone x en heb er maar een paar minuten voor moeten sparen
verwend

Reageer