Welke mobiel heb jij ? En hoelang spaar je hiervoor?


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoii.
Mijn vraag aan jullie was welke mobiel je hebt en hoelang je hiervoor spaart.
Ik zelf heb de Samsung Galaxy s3 Mini (Wit) & Ben er super blij mee !
Kon gelijk een abonnement en een duur hoesje en zo betalen, omdat ik mij  geld al heel lang
Niet meer heb  uitgegeven.

Alvast bedankt voor het reageren & het lezen van mijn topic.
xxx.

123 reacties

ik heb sinds kort een iphone 4.
deels is het betaald door mijn ouders maar ik heb zelf ook genoeg moeten betalen.
-onnodige quote verwijderd

Wooww Cool !! Haha xd.

@40230539 
Haha laat maar dan.. xd.
Ik heb een iPhone 4S 🙂
Ik heb de Sony Xperia T (DE telefoon van de film James Bond skyfall :p), is het high-end toestel van Sony van 2012. heb deze telefoon sinds april 2013 met een abonnement van 2 jaar (hollandsnieuwe) 16,75 per maand en moest eenmaal €180 betalen voor het toestel (kost los 370) 🙂.
ik werk 2 dagen per week in de supermarkt (en in vakanties vaak 4 dagen), dus verdien wel lekker elke maand 🙂
mobiel betalen mijn ouders altijd. heb nu samsung, maar krijg de huaweij
Iphone 4s zwart  heb m voor mijn 15e verjaardag gekregen (ben nu 16) met abbonnement 😃
lg s2 gewoonnen met poker
ik heb een samsung galaxy gio en dat ik echt een *** ding haha zeker geen aanrader
ik heb een witte iphone 5 
ik er niet voor hoeven sparen :)
Ik heb een Samsung Galaxy Ace met een abbonement van 30,00. Betaal het niet zelf, dat deot mn vader
Dankjewel nog voor jullie reacties x
Ik heb de Samsung Galaxy SIII, hier heb ik niet voor gespaard. Heb deze telefoon van mijn verjaardagsgeld gekocht.
Hoi,
Ik heb de blauwe Samsung galaxy s3 mini, ik heb de helft betaald en mijn ouders de andere helft. Ik heb er ongeveer 1 maand voor gespaard.
Groetjes
Dankjewel allebei voor jullie reacties !
xx
ik heb een samsung galaxy s4 en heb hem gekregen met abo dus betaal zelf 10 euro en mn ouders de rest
Witte iPhone 5. Hij was gratis bij mijn moeders abonnement, maar zij wilde haar oude toestel houden.
Iphone 5s ik spaar er 1a2 dagen voor
Ik heb een Alcatel 918D in de tijd dat ik hem kreeg zeer goed vorig jaar met sinterklaas gekregen al vele klappen gehad nog geen barsten in het scherm helaas begint hij nu kuren te vertonen heel jammer niet meteen geld voor een nieuwe dus dat word een folderwijkje doen verdiend gemiddeld 10 euro in de week dus een nieuwe mobiel is snel verdiend iemand ideeën welke mobiel ik zou kunnen kopen?
iemand ideeën welke mobiel ik zou kunnen kopen?


samsung galaxy core of huawei ascend 300 ofso
trend plus iets in de 100 euro maar moe mn ouders nog terug betalen maar ik krijg 10 euro per maand dus word nog .langggggg sparen
Reputatie 2
Badge +17
Ik heb de Samsung Galaxy S Advance. Heb 'm nu twee jaar en hij begint steeds slechter te werken. Tijd voor een nieuwe mobiel! Ik werk niet, en door school en sporten is dat niet te combineren. Sporten is heel belangrijk in mijn leven! Nog een jaartje wachten met werken dus. Mijn ouders betalen mijn tellie.
Morgen iPhone 4S, van pappie gekregen! :)
daarvoor 2 jaar samsung galaxy s advance gehad, geen idee meer wat die kostte. €300?
Leuk topic, ik heb een Sony xperia P, een samsung galaxy ace 3, blackberry z30, lumia 630 en een xperia z tablet (als die ook telt) hoe lang spaar ik hier voor? Allemaal verschillend totaal 2 maanden denk ik
Ik heb een witte Samsung Galaxy Trend. Niet voor hoeven sparren van m'n moeder gekregen.
Wolla eigen bedrijf honderden (tot duizenden) euro's per maand.
Heb Galaxy S3 (1,5 jaar geleden) op naam van mijn zaak gekocht incl groot abonnement.
Geld geef ik meer uit aan computers en dat soort zaken.

Reageer