Welke mobiel heb jij ? En hoelang spaar je hiervoor?



Toon eerste bericht

123 reacties

Typ fout let niet op de ??????Ā 
Ik heb een iphone 6 128gb gold
gekregen van mijn ouders ????????
ik heb gister de iphone 5s van me vader gehad eerst had ik de 4 maar die is nogal kapot enzo. en ik krijg het gratis
Ik heb Iphone 4S
voor 300 euro
1 maand sparen
ik ben.12
Hey

Ik heb nu een Samsung Galaxy S3 mini.
Eerst heb ik 2 jaar gedaan met een heel oud ding. Wel touch maar alsnog bij heel veel dingen die je kon downloaden in de playstore stond er dan ''uw apparaat is niet compatibel met deze versie'' dat is heel kut kan ik je zeggen !
Maar dit jaar heb ik dus de Samsung Galaxy S3 mini gekregen (deels betaald) hij koste iets van 180 en ik heb er zelf 50 euro van betaald en mijn ouders de rest !
Maar ohja heb je niet echt een nieuwe mobiel of mag je geen andere ? Het leven draaid niet alleen om mobiel mobiel mobiel !

gr boyonline
Hoi,

Ik heb een zwarte iPhone 4s met een abonnement. Daarbij heb ik een groen hoesje met groene appels en Ć©Ć©n rode appel in het midden. Ik heb er niet voor hoeven sparen, aangezien ik iedere twee jaar, als mijn abo is afgelopen, ik een nieuwe mobiel + abonnement mag uitzoeken.
Meh, oude telefoon, begin je ook te merken. Zou ik dus ook niet meer kopen. Heb trouwens een 2de telefoon erbij. Heb vorig weekend mijn oude Sony xperia x8 gerepareerd.

Iphone 4s is prima telefoon 😛 ik kreeg m toen ie nog net nieuw was haha en later een nieuwe omdat ik mijn oude had stukgegooid :')Ā 
Iphone 4S gekregen van mijn ouders :S

Meh, oude telefoon, begin je ook te merken. Zou ik dus ook niet meer kopen. Heb trouwens een 2de telefoon erbij. Heb vorig weekend mijn oude Sony xperia x8 gerepareerd.
Iphone 4S gekregen van mijn ouders :S
Ik heb de huawei ascend g700 zwart. Geweldige telefoon en ook lekker groot! Eigenlijk alles wat ik wil van een telefoon. Moet zelf nog de helft betalen (100 euro) doe ik van mijn zakgeld, dus heb er niet echt voor gespaard.
Hee,

ik ik heb er niet voor moeten sparen,Ā 

iPhone 5S, onbeperkt SMS, 500 MB (ik ga vragen of ik 1000MB mag) internet, en 50 belminuten maar ik bel nooit...

ik werk voor bijna niks ik krijg en heel veel geld en alles wat ik wil???? lekker relaxt dus[/quote]


Ps ik heb binnen 2 weken alweer 14 hoesjes gekocht???? ik koop altijd heel veel hoesjes heb je elke dag een andere!
Sony Xperia E, GEEN aanrader.
Niet gespaard, verjaardagsgeld.
Ik heb een iphone 5s gekregen voor me verjaardag met Chanel hoesjeĀ 
Ik heb een iPhone 5s hier heb ik een half jaar gewerkt en ben er echt heel blij mee
Ik heb een Huawei P700Ā :)Ā Heb er 1 jaar voor moeten sparen.
Ik heb n Samsung Galaxy s3 mini, niet heel goed maar ik ben dr blij mee! Helft ouders en helft ik (betaling)
Ik Heb een IPhone 4s ! Super tof, heb hem van mijn Ouders gekregen, toen ze gingen scheiden.Ā 
:p4s Ā zoals veleĀ 
Ik heb de Iphone 5S heb er 1 dag voor moeten werken haha 🙂
Ik heb geen mobiel.
Mn ouders vinden ene mobiel onzin.
Ik heb een baantje dus ik zou hem wel kunnen betalen.Ā 
Ik zou er dus niet voor hoeven te sparen,
Ik kocht mijn Samsung Galaxy SIII mini na m'n 15e verjaardag. Ik word volgende week 17 dus ik heb hem al 2 jaar. c:
Dus ik heb er niet voor hoeven sparen. Ik moest alleen op m'n verjaardag wachten.
Iedereen heb de s4 en iphone 5 (die letters boeien me niks) maarjaaa ik heb zo'n samsung galaxy y
uw
Wolla eigen bedrijf honderden (tot duizenden) euro's per maand.
Heb Galaxy S3 (1,5 jaar geleden) op naam van mijn zaak gekocht incl groot abonnement.
Geld geef ik meer uit aan computers en dat soort zaken.
Ik heb een witte Samsung Galaxy Trend. Niet voor hoeven sparren van m'n moeder gekregen.
Leuk topic, ik heb een Sony xperia P, een samsung galaxy ace 3, blackberry z30, lumia 630 en een xperia z tablet (als die ook telt) hoe lang spaar ik hier voor? Allemaal verschillend totaal 2 maanden denk ik

Reageer