Vraag

Welke kleren moet ik aan doen voor vakkenvuller bij de Jumbo?

  • 31 July 2022
  • 7 reacties
  • 117 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi iedereen!

 

De vraag staat eigenlijk al in de titel, maar hier komt hij nog een keer ;) : welke kleren moet ik aan doen voor vakkenvuller bij de Jumbo?

 

Groetjes,

MinodePino0


7 reacties

Reputatie 1
Badge

Sorry als ik je ongestoord tag, maar ik denk dat @Eenmeisje004 me goed kan helpen;)

Lange spijkerbroek die niet versleten is of kapot is van hun krijg je je shirt. Als het koud is kan je er iets onder doen

Reputatie 4
Badge +2

Als het goed is krijg je inderdaad een shirt van de jumbo. Ik zou ook vooral iets comfortabels aandoen, maar wel iets dat verzorgd en net overkomt. (Een schone spijkerbroek ofzo)

Reputatie 1
Badge

@Yodema@Hey iedereen Super bedankt!!

 

Ik had gelezen in de training dat ik ook zwarte sokken en een zwarte spijkerbroek aan moet doen? Spijkerbroek in zwart heb ik niet :/

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @MienodePino0

Zoals @Hey iedereen al zegt : 

• op je eerste werkdag een normaal t-shirt (op je eerste werkdag krijg je een of twee t-shirts van de jumbo)

• een spijkerbroek zonder gaten 

• goede schoenen (gewone gympen zijn prima) 

• Meestal doe ik nog een vest/jas over m’n shirt, wat handig is als het koud is en als je nog iets in de winkel of ergens anders wilt kopen. Ook als je ‘s avonds terug naar huis fietst kan het best afgekoeld zijn in de zomer. Je kan ook iets onder je t-shirt doen, wat jij het handigst vindt. 
 

Veel succes alvast op je eerste werkdag ;). 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 7
Badge +14

@Yodema@Hey iedereenSuper bedankt!!

 

Ik had gelezen in de training dat ik ook zwarte sokken en een zwarte spijkerbroek aan moet doen? Spijkerbroek in zwart heb ik niet :/

Dat hoeft niet perse hoor. Een normale spijkerbroek en gewone sokken zijn ook prima. 
 

xx Eenmeisje004 

Reputatie 1
Badge

@Eenmeisje004Ah fijn! Bedankt dat iedereen mij wilt helpen!

 

Groetjes,

MienodePino0

Reageer