Welke beroepen word je rijk van

• Anonymous
  • 0 reacties
De titel zegt het al, maar ik heb het echt over 10 tot 100 miljoen euro.
En dan ook nog is 20 miljoen per jaar. Dus heeft iemand hier kennis over.

12 reacties

Met prof voetbal kan je op je gat gaan zitten en het geld stroomt binnen. Hetzelfde als bij superster. Maar dat gaat m niet worden.

Justitie of zorg, daarmee verdien je veel.
Veel geld is maar iets relatiefs, bill gates vind 1000 miljard veel maar jullie vinden 1000 euro veel.
get shrekt ty 
probeer chirurg op de radioloog afdeling je verdient geen miljoenen maar een goeie 50 000 bruto per maand
start een bedrijf bouw die op tot je hem zo hoog hebt opgebouwd dat het een miljoen waard is verkoop heel de tent
je hebt een miljoen en dan?
dan ga je je geld investeren probeer dat eerst met 10 000 euro.
of minder om het onder de knie te krijgen en te kunnen investeren.
al het geld wat je verdiend zet je op een spaarrekening bij de bank dan krijg je er ook nog eens rente over maar blijf beleggen en per miljoen krijg je ongeveer 20000 gemiddld aan rente dus als je ver doorspaard en fk veel geld hebt niks meer doen en van je rente genieten suc6 er mee.
🙂
Nou eh... waar jij het over hebt is wel Heel veel geld. Daar moet je echt beroemd voor zijn! En niet beroemd als in Jan Smit.. maar als in Amerikaans beroemd. Snap je wat ik bedoel?
je kan niet zomaar 20 miljoen per jaar verdienen. Zo'n beroep is er gewoon niet. Veel geld verdienen doe je met hard werken en goede (nieuwe) ideeen.
Badge +17
Een Youtuber, zoals Pewdiepie, verdient ontieglijk veel, maar niet 20 miljoen per jaar. Als ik eerlijk ben vind ik dit een beetje een domme vraag. Er zijn wel mensen die dit verdienen, maar dan moet je één van de bekendste wereldsterren zijn. 
Trouw met een rijke miljardair
Een magisch iets uitvinden wat de hele wereld wilt hebben
Dan zul je toch echt een wereldberoemde acteur moeten worden. Dus vergeet het maar, en bereid je er maar alvast op voor: een gemiddeld salaris is 2000 euro per maand. 
Nou zo veel verdien je ook niet als arts. Bedragen van €150 000 per jaar red je inderdaad wel. Maar daar werken ze dan ook 55 uur per week voor!
Een goede arts, chirurg, wereldberoemd model/actrice, iemand die iets bijzonders uitvind.. Iedereen zegt wel dat het onmogenlijk is, maar dat is niet zo. Er zijn mensen op de wereld die dit voor elkaar kregen, En je kan het altijd proberen! Laat niks je in de weg staan 😉

Reageer