Ok
Ik ben echt een persoon dat al snel zit na te denken over de toekomst.
Ik ben pas benaderd door een bedrijf voor een baan als codeur en als IT (en vooral voor beveiliging
Maar ik ben ook benaderd door de overheid om daar te gaan werken precies het zelfde maar dan iets anders en ik weet niet welke.
Welke is slimmer om te doen?
Welke baan moet ik nemen?
A
A
-Kijken naar werkzekerheid. Wie biedt je het langste contract waarbij je niet 1,2,3 ontslagen kan worden
-Wat verdient het beste :D
-Wat vind ik het leukste
-Waar kan ik het meest groeien en leren
-Heb ik nog tijd voor mezelf/familie
Die dingen tegen elkaar opwegen en kiezen wat je het belangrijkst vind.
Gr. Pin
Ik ben het hiermee eens het belangrijkste is dat je het leuk vind enz. Maar je zei zelf al dat het sws IT wordt dus als je bij de overheid of particulier gaat je doet toch beide hetzelfde, maar je gaat wss wel meer verdienen bij de particuliere bedrijf
A
Het is handig om na te denken over je toekomst. Mijn broer heeft tijdens zijn middelbare school een beroepen keuze test gemaakt. Hier kwam accountant hoog uit en dat studeert hij nu in Schagen met veel plezier.
https://www.dejong-middenmeer.nl/
https://www.dejong-middenmeer.nl/
A
Hoe groot is het bedrijf?
Werkzekerheid is namenlijk een belangrijk punt.
Mij lijkt het bedrijf de beste keuze.
Ik ken het niet , maar het lijkt me dat je daar de beste kans hebt om als je dat wilt binnen het bedrijf nog te groeien of dat je een andere/belangrijkere taak krijgt e.d. .
Werkzekerheid is namenlijk een belangrijk punt.
Mij lijkt het bedrijf de beste keuze.
Ik ken het niet , maar het lijkt me dat je daar de beste kans hebt om als je dat wilt binnen het bedrijf nog te groeien of dat je een andere/belangrijkere taak krijgt e.d. .
A
Wat ik zou doen:
-Kijken naar werkzekerheid. Wie biedt je het langste contract waarbij je niet 1,2,3 ontslagen kan worden
-Wat vind ik het leukste
Gr. Pin
-Wat vind ik het leukste
Gr. Pin
A
doe iets wat lekker verdient
waar de mensen aardig zijn
en waar jij je thuis voelt
it is your choice
waar de mensen aardig zijn
en waar jij je thuis voelt
it is your choice
A
Tnx voor het reageren
A
Als je in de overheid of politiek gaat werken verdien je volgensmij minder geld dan bij particulier, bijv een voorbeeld voor mij als ik bij de gemeente zou werken als accountant zou ik minder verdienen dan bij de rabobank bijvoorbeeld
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.