Vraag

welke baan is dit?

  • 7 June 2022
  • 2 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 3
Badge +3

Haii sorry dat ik zo enorm veel post, maar ik zit met een vraag. Vaak vragen mensen aan mij wat ik later wil worden ik heb dan nog geen andwoord maar ik heb een beetje op gelet waar ik vaak m'n interesses in steek en misschien bestaat daar een baan van ofzo en dan wil ik die graag weten. Ik zou het even vertellen. 

Dit is mijn eerste vraag 

~ik vind het dus altijd leuk om dingen op te lossen bijvoorbeeld er is een meisje en een moeder op tiktok en dat meisje is misschien gekidnapt want ze mompelt vaak help me enzo en ook er was een meisje vermist een paar jaar en die leek best op haar als ze geen make up op had. Al was het misschien nep of deden ze het voor aandacht ik heb uiteindelijk toch drie kwartier theorieën gekeken en bedacht wat er allemaal aan de hand zou kunnen zijn. Is hier een baan voor? Dat je dingen uitzoekt enzo. Ook vind ik de Bermuda driehoek leuk om uit te zoeken. En bijvoorbeeld ik vraag me vaak af of er krachten bestaan of bijvoorbeeld dat er wat nog buiten de ruimte is. Of er diep in de zee iets van energie bronnen zijn ofzo en of duivel en geesten er echt zijn ik vind dat allemaal heel bijzonder en interessant maar ik vind het vaak wel spannend en soms eng maar ik blijf vaak nog doorgaan. Is hier een baan voor? Zoja kan je er genoeg geld mee verdienen om een huis en een gezin te onderhouden? En  kan ik er dan ook voor zorgen dat ik nog tijd heb voor mijn kinderen enzo?  Oja en welk niveau heb je hier voor nodig? Ik ga havo doen btw

 

Dat vroeg ik me even af. 

 

Liefss!!


2 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Iemand?❤️

Reputatie 4
Badge +1

Wat voor dingen vind je leuk om uit te zoeken ? Voorbeeld : Misdaden uitzoeken zijn polities. 

Reageer