Vraag

Welk baantje

• 4 May 2017
  • 2 reacties
  • 394 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hoi,
Ik wil graag snel geld verdienen alleen ik vind bijna niks echt leuk want ik doe nu een folderwijk maar daar ben ik klaar mee waar moet ik dan aan beginnen want ik ben niet echt de actievere persoon zeg maar
Alvast bedankt voor de antwoorden

2 reacties

Ik weet niet hoe oud je bent, maar als je nog 12-13-14 ofzo bent is een folder of krantenwijk eigenlijk het enige dat je kan doen.
Op mijn 15e ben ik bij een supermarkt begonnen als vulploegmedewerker in een supermarkt maar dit is echt niet aan te raden. Het is super hectisch en frustrerend en ik ben daar ook na een paar maanden gewerkt bij een Action in de buurt, daar werkte je toch wel echt in een hele fijne omgeving, maar daar werd ik door te veel misverstanden van HUN kant ontslagen.

Nou ben ik gisteren bij een Albert Heijn 2 Go, en ik heb nog nooit zo'n fijne eerste dag gehad. Ik stond vooral aan de kassa, maar dat is echt veel fijner werk dan ik had verwacht. Verder zet je koffie voor klanten, houd je de winkel een beetje schoon en help je met vullen en spiegelen. Als je 16 of ouder bent zou ik dit echt aanraden!
Verder heb ik echt mijn ideale bijbaan bij een Youtube kanaal, maar dan moet je wel veel ervaring hebben in videobewerking en maar net geluk hebben dat je ergens aan de slag kan.
Vakkenvullen kan ook leuk zijn! Ik doe het ook heb het super naar mijn zin!

Reageer