Vraag

weekend werk

  • 10 December 2019
  • 5 reacties
  • 116 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi

ik ben 14 en ik wil eigenlijk in de weekenden een beetje bij werken. maar wil geen vakken vullen of kranten wijk.  en k wil graag dan iets met techniek doen maar ik weet dan niet echt waar ik moet kijken.

zou iemand misschien iets weten waar ik kan kijken voor een bij baantje


5 reacties

Op je veertiende heb je niet super veel opties en zeker niet buiten de standaard dingen zoals supermarkten.
Misschien kun je via het internet wat vinden, maar dit lijkt mij beter om met jouw ouders door te nemen.
Zij zullen beter weten wat voor lokale bedrijven er zijn.

ik snap dat je zegt vraag je ouders maar die zegen dat ik het zelf moet doen. dus daarom vroeg ik het via hier. en ik ben zelf ook al veel aan het kijken op het internet.

hey hey

 

ik geef miss niet zon nuttig antwoord maar ja dat krijg je al gouw met een vmbo`er

maar goed ik ben 13 dus ik doe al een bij baantje

ik doe een krantenwijk en ik verdien 40 euro per maand

dus als je nog lekker wil verdienen is krantenwijk wel een tip

xxx me

Misschien bij enkele bouwmarkten/techniekwinkels kijken? T ding is wel dat je pas op je 15e lastigere werk mag doen (zoals vakkenvullen) naar mijn weten, dus zou je misschien in de tussentijd klusjes in de buurt/thuis doen zoals oppassen, auto wassen (voor de deur), kleine huishoudelijke taken, etc. Klinkt misschien saai allemaal, maar naar mijn mening is het de moeite waard als je eenmaal het geld hebt

Hallo justin2 :)

Als 14-jarige zijn er inderdaad vrij weinig opties naast werken bij kleine winkels van bijvoorbeeld familieleden of een krantenwijk nemen. Je kan zoals Private0 zegt inderdaad die klusjes doen tot je 15de en dan kun je gaan solliciteren bij zon techniekwinkeltje.

-Dr8gon99

Reageer