Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Wat zijn jullie inkomsten in een maand?

• 2 september 2015
  • 10 reacties
  • 1083 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hi,

Mijn inkomsten: ( per maand ) 

- 25 euro zakgeld.
- 30 euro kleedgeld.
- 50 euro bij de jumbo werken.
- 40 euro bij oppassen.
- 15 euro bijles.
( 160 euro per maand ) 

DIt lijkt veel maar er gaat per maand ook nogal wat uit, namelijk bij:

- Telefoon kosten ( Me abbo ) 
- Kleding
- Stappen met vriendinnen.
- overig.

Wat zijn jullie inkomsten/uitgaven?

xxx

10 reacties

Inkomsten:
- Supermarkt (450)
- Training geven (150)
- Werken in een club (300)
- Overige inkomsten, denk aan fooi en dingen verkopen etc. (100-150)
Totaal: 1000-1050

Maar ik werk in die club (horeca gewoon hoor haha) zwart omdat ik nog geen 18 ben. En ik heb geen school dus ik heb alle tijd. Al werk ik wel veel te veel, maarja je moet iets om alles te kunnen betalen. 

Uitgaven:
- Drugs
- Drank
- Telefoon abbo
- Sport
- Kleding
- Make up
- Uitgaan
20 euro zakgeld per maand, en ongeveer 330 van mijn werk. Werk dan ook ongeveer 14.5 uur per maand.
inkomsten
- zakgeld (23,50 per maand)
- voedselgeld (2,50 per week dus 10 euro per maand)
- rapportgeld ( 4x in het jaar 15 euro)
- nieuwjaarsgeld (1x 50 euro)

uitgaven
- lunches uit de kantine (2 euro per week)
- 1x per maand zak chocolade voor in mijn chocolade pot (2 tot 3 euro)
- cadeaus voor ouders en zusje en vriendinnen
- telefoonkosten
Auto wassen 20 per maand 

zakgeld oma 30 per maand
zakgekd ouders 30  per maand 

80 in de maand

min 10 voor tel abbo 

70 in de maand over
- onnodige quote verwijderd -

Inkomsten:
Werken als hulp kok: 320 euro per maand. (ex. fooi)

Uitgaven:
Vriendin -,- :P
Telefoon betalen ouders scheelt 27,50 pm.
Elke pauze ergens eten.
Drank/andere dingen (energy, bier etc.)
Games 🙂
Inkomsten per maand (18 jaar):
€142,50 -- Alimentatie
€80,00 -- Reiskosten 
€78,00 -- Zorgtoeslag
€40,00 -- Bijgestort voor zorgverzekering
(Alimentatie bestaat uit €50,00 kleedgeld, €92,50 zakgeld & onderhoud als wasmiddel, tandenpasta et cetera).

Uitgaven per maand:
€50,00 -- Kleding
€60,00 -- Reiskosten
€112,00 -- Zorgverzekering
€10,00 -- Onderhoud
€ 50,00 -- Games, hobbymateriaal
-----------------------------------------------
(Om de zoveel tijd) €250,00 -- Reizen
800 euro ofzo. Ik werk een avond doordeweeks, heel de zaterdag, en op zondag. Lekker 200% haha. Ik geef et uit meestal met uitgaan met vrienden maar ik spaar ook veel
20 euro van m'n ma per maand, te lui om te werken :P

maar opzich heb ik niet zoveel geld nodig
Geen zakgeld of kleedgeld etc.
Tussen 160 en 230 van de jumbo elke maand
Reputatie 1
@wolfje waarmee verdien jij meer dan 22 euro per uur (330/14,5), dat wil ik ook wel, tenminste als het leuk werk is

Ik (jongen 14,5 jr) krijg eigenlijk alles wat ik nodig heb van mn ouders, zij betalen voor kleren en telefoon en kadootjes en van alles, dus ik krijg altijd beetje geld mee om dingen te kopen, maar ik koop bijna nooit wat voor mezelf. Meestal om te trakteren ofzo.

Ik doe wel klusjes, want ik ben wel handig en we hebben thuis allerlei gereedschap, dus dan ga ik in de buurt in de tuin werken of timmeren of verven of dakgoot schoonmaken en dan krijg ik € 7,50 per uur. Meestal spaar ik dat gewoon, ik weet nog niet echt waarvoor, maar soms geef ik ook wel eens wat weg aan een vriendje of zo als die niet genoeg heeft. Vorig jaar had ik met havenfeesten heel veel gewerkt, lege glazen ophalen en afwassen en opruimen en klaarzetten, 3 dagen lang sjouwen en toen had ik ineens bijna € 250 verdiend en toen ben ik met mijn beste vriend nieuwe kleren wezen kopen, allebei nieuwe boxers en t-shirts en hij nog sportschoenen en ook nog naar de Mac geweest. En dat vind ik wel leuk om te doen.

En soms doe ik klusjes ook gratis bij vriendinnen van mn oma, want die kunnen dat allemaal niet meer omdat ze oud zijn en omdat ze anders niet kunnen betalen. Ze vinden het dan ook wel gezellig als ik kom en dan hebben ze meestal wel wat lekkers voor me gekocht of we eten broodjes ofzo als ik er een hele dag ben.

Dus ja ik heb niks te klagen want ik heb het best heel erg goed. Ik weet eigenlijk niet hoeveel ik dan kost en hoeveel ik verdien. Misschien is dat niet zo goed, maar ik weet wel dat ik altijd 10 x nadenk voordat ik iets voor mezelf koop en of ik het wel echt nodig heb

Reageer