Vraag

wat wil jij later worden

  • 23 January 2022
  • 15 reacties
  • 184 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Wat wil jij later worden

Zelf wil ik aan auto's sleutel klinkt gek als meisje maar het lijkt me echt mega leuk om te doen


15 reacties

onnodige quote verwijderd


ngl, ik zou ook wel aan auto's willen sleutelen. Onderdelen ontwerpen lijkt me ook wel leuk, maar als dat beide niks word ga ik iets met economie doen (op de beurs, accountant, manager, etc

Hey TessaV,

Ik wil graag iets met dieren gaan doen,  bijvoorbeeld dierenarts. 

Al lijkt grafisch vormgever me ook wel wat...

Groetjes,

Ikke13

Ik wil later astronaut worden 

Reputatie 7
Badge +4

Ik zat te denken aan psycholoog of muzikant, maar nu ik scoutingleiding ben geworden wil ik daar ook wel meer in doen. 

Ik denk dat je een psycholoog kan worden 

Je geef toch zo goeie adviezen 

Reputatie 7
Badge +19

Ik wil actrice worden in films spelen Enzo ik ben al goed op weg want ik 7 jaar op toneel en ik ben 2 keer uitgenodigd om in een film te spelen ik speel er in een maar hij is nog niet uit en de ander kon ik niet en die ging uiteindelijk toch niet door

Heyy

 

Ik twijfel zelf nog heel erg en weet eigenlijk nog niet zo goed wat ik later wil worden.. Het lijkt mij erg leuk om iets als (kinder)psycholoog te worden.

Ik heb ook een grote passie voor het weer dus iets als meteoroloog lijkt mij ook erg leuk!

 

Groetjes,

NaamNietBekend

Reputatie 3
Badge +1

ik wil graag grafische ontwerper worden

Ik denk dat je een psycholoog kan worden 

Je geef toch zo goeie adviezen 

Wie weet

Reputatie 5
Badge +2

onnodige quote verwijderd 


Ik doe een bouwen wonen er interieur opleiding dat moet ik ook metselen enzo maar thus echt super leuk! You can do it

Iets waarbij ik wat kan betekenen voor anderen, waar ik echt iets kan bijdragen!

Groetjes Lucas 

Hoi ! Ik zou graag reisverslaggever worden, zoals met 3 op reis of Floortje . Of gewoon een eigen YT kanaal met zulke verslagen, lijkt me geweldig :):)

Lieve groetjes Ellen -xxx-

Reputatie 5
Badge +4

Hey! Ik zou later politieagent willen worden of vrachtwagenchauffeur

Groetjes 

Hey,

 

Eigenlijk ben ik al wat ik beetje wil worden.

Ik ben een jonge ondernemer die Eigenlijk van zijn hobby zijn werk heeft gemaakt, naast verhuur van artikelen, doe ik ook car detailing,  maar werk ik ook met scooters, kleine reparaties doe ik ook verrichten (het sleutelen en opknappen van voertuigen vind ik ook erg leuk om te doen ), en aangezien ik commercieel ben aangelegd en veel van economie weet ben ik ook van mening dat dit mijn droom baan is. 

 

Groetjes Gebruiker c 

 

Reputatie 7
Badge +17

Hey, ik twijfel soms maar ik denk aan iets met natuur, misschien Wageningen om te studeren en dan bosbeheer of iets op zee ik zeil nu al graag. Dus loods of douane te water lijkt me ook vet of marien bioloog. 

Ergens die richting dus. En automonteur is vet moet je doen ! 👍😎 Trouwens ik wens iedereen dat ie bereikt wat je hier zegt 😍

Grtz liefs Julian X 

Reageer