Beantwoord

wat voor baantje

  • 3 February 2020
  • 4 reacties
  • 173 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

hoi ik ben 14 en wil graag iets van een baantje alleen ik zou niet weten wat interessant is

icon

Beste antwoord door Anonymous 3 February 2020, 20:36

Bekijk origineel

4 reacties

De meeste baantjes in winkels zullen vrij vergelijkbaar zijn.
Het leukste zal waarschijnlijk samen werken met vrienden zijn.
Kijk dus even of je misschien samen met hen iets kunt doen.
Mogelijk zul je eventjes moeten wachten totdat je 14,5 bent, omdat sommige winkels je dan pas aannemen.
Je hebt ook dingen zoals een krantenwijk en het afleveren van pakketten, maar dat betaalt mogelijk minder goed.
 

Badge

New york pizza werk ik zelf ook heel leuk

Heyo,

Onze plaatselijke Jumbo neemt  al jongeren aan vanaf 14 jaar, dus misschien kan je naar de Jumbo gaan en kijken of ze nog mensen zoeken.  Meestal is dit wel vakkenvullen, omdat je 16 moet zijn om kassa te mogen draaien. Maar ja ik ben ook begonnen met vakkenvullen en vond het toen best leuk.

Misschien is de horeca ook wat voor jou. Alhoewel je wel moet bedenken dat je eerst allee  mag schoonmaken en borden afwassen. Maar het kan wel een leuk toekomst baantje zijn.

Flyeren is misschien ook nog wel wat voor jou. Dan vraagt een winkel of bedrijf dus of je foldertjes wilt uitdelen aan de mensen. Zodat je ze kan overtuigen om naar die winkel of bedrijf te gaan. Leuk is misschien anders,  maar het betaald zeker niet slecht, meer dan een vakkenvuller in ieder geval.

See ya!

Spookyzx. 

Badge +2

bij mij in de buurt moet je 15 zijn om een baantje te krijgen maar een voordeel je verdient iets meer geld

Reageer