Wat verdienen jullie gemiddeld


Badge +4

Wat verdienen jullie gemiddeld? Ik vroeg het me af of 3.000 euro per maand veel is als je 13 bent


23 reacties

dit is HEEL VEEL geld voor iemand van 13 jaar

de gemiddelde volwassene in Nederland verdiend nog niet eens zoveel.

ik vraag me af hoe je hier aan komt. 

want dit kan bijna niet echt of legaal zijn….

oh ja.. ik verdien een paar honderd euro per maand

:)

Reputatie 6
Badge +12

Uhm ik dacht dat de meeste mensen op 13 nog geen baan hebben maar dat kan fout zijn. 3.000 euro is echt enorm veel en zeker voor een 13 jarige

Badge +4

Nee heb niet persé een baan maar heb een samenwerking met  ( bedrijfsnamen verwijderd door de Kindertelefoon, is tegen regel 8a: reclame maken is niet toegestaan )

Badge +4

dit is HEEL VEEL geld voor iemand van 13 jaar

de gemiddelde volwassene in Nederland verdiend nog niet eens zoveel.

ik vraag me af hoe je hier aan komt. 

want dit kan bijna niet echt of legaal zijn….

oh ja.. ik verdien een paar honderd euro per maand

:)

Legaal is het wel maar is niet perse eerlijk werk, 3k is een voorbeeld soms is het meer soms minder ligt aan de dag ook tijdens de ps5 verdien ik 5 a 6k

Heey,

Gemiddeld verdiende ik een paar honderd euro per maand. Ik heb altijd meerdere bijbaantjes gehad. Tegenwoordig verdien ik meer, doordat ik mijn opleiding volg in werken-leren vorm en daardoor salaris krijg voor het werken.

3000 is veel voor een 13-jarige, maar met zulk soort samenwerkingen is het zeker mogelijk.

Groetjes,
Simply Me

Badge +4

Oké thx voor de reacties ik twijfelde even of het veel was daarom zij ik het en het is netto even voor de zekerheid

 

Badge +4

Heb even opgezocht wat ik over heb en is ongeveer nog op mijn bank 50k ;-;

Reputatie 1
Badge

tuurlijk is dat veel

 

Hallo GevoeligeJongen :)

3k is heel veel geld. Hoe kun je als 13-jarige legaal zoveel geld per maand verdienen? En btw, waar geef je het geld aan uit?

-TheMightySlayer <3

Badge +4

-onnodige quote verwijderd-

 

Hoe ga ik niet zeggen, boven staat er al een deel, giveaways, game ps's 2 ps5, beeldschermen, voor mijn vader een 8k tv, en dat soort dingen

Badge +4

Oh en een beeldscherm waarmee ik game dat is deze in 8k  

-gedeelte van  reactie verwijderd omdat deze in strijd is met forumregel 8a; reclame maken is niet toegestaan-

Badge +4

En het gaat waarschijnlijk hoger worden mijn maandloon 

En dit geef je aan bij de belastingdienst?
36000+/jaar is natuurlijk niet meer belastingvrij. 

Het zal misschien aan mij liggen maar volgens mij is dit gewoon een retorische vraag om te showen hoeveel geld je verdiend. Het is algemene kennis dat 3000 euro per maand ontzettend veel, boven het modaal van volwassenen.

Reputatie 7
Badge +19

ja €3000 is echt heel veel voor iemand van 13. Dit kan volgensmij op geen enkele wijze legaal, tenzij je ouders (familie) je zoveel geld geven maarja… idk

Reputatie 6
Badge +12

Het zal misschien aan mij liggen maar volgens mij is dit gewoon een retorische vraag om te showen hoeveel geld je verdiend.

Mja eigenlijk kan dit best het geval zijn...

Hallo eenanoniemejongen1 :)

Ja, wel apart. De kans is wel aanwezig dat hij gewoon stoer wilt doen en wilt flexen met zijn geld. Maar je bent niet stoer als je 3k verdient. 

-TheMightySlayer <3

Badge +4

Hallo eenanoniemejongen1 :)

Ja, wel apart. De kans is wel aanwezig dat hij gewoon stoer wilt doen en wilt flexen met zijn geld. Maar je bent niet stoer als je 3k verdient. 

-TheMightySlayer <3

Ja nee ik vroeg het sir af

Badge

Dat geld ben je straks ook allemaal weer kwijt aan de belasting!

Ik verdiend rond 2000 per maand met een droombaan. Ik zie dat je beetje stoer probeert te doen met hoeveel geld je hebt, laat ik het maar zeggen ik ken mensen die vele malen meer hebben en er niet eens over praten en er humble over zijn. Zulke mensen zijn veel fijner in de omgang.

Reputatie 3
Badge +2

Heb even opgezocht wat ik over heb en is ongeveer nog op mijn bank 50k ;-;

Dat hebben sommige volwassen mensen nog niet eens!...

Reputatie 3
Badge +2

Hoezo vraag je je af of 3000 euro per maand veel is?! Wat denk je zelf. Tuurlijk is dit veel. Toen ik dertien was verdiende ik 40 euro per maand. Daar zit nog al een verschil tussen...

Reputatie 2
Badge +1

Hallo eenanoniemejongen1 :)

Ja, wel apart. De kans is wel aanwezig dat hij gewoon stoer wilt doen en wilt flexen met zijn geld. Maar je bent niet stoer als je 3k verdient. 

-TheMightySlayer <3

Inderdaad misschien van papa en mama meer respect voor kids die een echt baanntje hebben en 100 euro verdienen

Reageer