Vraag

Wat gebeurt er als je 24 uur werkt?

  • 8 December 2018
  • 5 reacties
  • 357 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
WWat gebeurt er als je veel werkt?
Niet perse 24 uur per dag naar gewoon hele lange dagen?

5 reacties

Ten eerste word je erg moe

Ten 2e word je ongelukkig omdat je gene tijd voor jezelf hebt

En ten3e heb je mega kans op ene burnout omdat je teveel van jezelf vaagd en je gene tijd voor jezelf hebt.
Je wordt moe.

Je werkgever krijgt een probleem omdat je als minderjarige niet zo lang kan werken.

Hoe wil je dat gaan combineren met school?
Ten eerste word je erg moe

Ten 2e word je ongelukkig omdat je gene tijd voor jezelf hebt

En ten3e heb je mega kans op ene burnout omdat je teveel van jezelf vaagd en je gene tijd voor jezelf hebt.

Dit is misschien wel erg overdreven 😉

Het klopt dat je minder vrije tijd hebt en dat het vermoeiend is. Voor een minderjarige onder de 16 jaar is 24 uur absoluut teveel qua fysiek (dus je wordt er te moe van).

Als je al wat ouder bent (17-18 ongeveer), kan je prima 24 uur werken. Daarna ga je steeds verder omhoog, tot ongeveer 38 uur. Kan meer zijn, kan minder zijn ;)

Voor wat betreft het antwoord van @Pin: op deze website van de overheid vind je meer info over het aantal uren dat je als minderjarige mag werken en wat voor werk dit mag zijn:
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/jongeren-en-werk

Ohja, en je verdient natuurlijk vrij veel als je 24u per week werkt 😉 Maar goed, dat is een ander verhaal.
ik vraag me dus af, 24 uur in de week?
of 24 uur achter elkaar dus 1 hele dag?
ik vraag me dus af, 24 uur in de week?
of 24 uur achter elkaar dus 1 hele dag?

Haha uhm ja, ik dacht dus 24 uur per dag en dat is dus absoluut te veel 😂 Je mag namelijk wel als 16- en 17-jarige 24 uur per week werken (zelfs 45 uur, volgens de link van RemcoW).

Gr. Pin

Reageer