Wat doen jullie meestal met jullie loon?

  • 9 May 2019
  • 7 reacties
  • 407 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey,

ik werk en krijg dus loon.
Zelf weet ik niet waar ik het aan uit kan geven sowieso aan kleding en al maar waar geven jullie het aan uit?

7 reacties

Hoi

Met je loon zou je iets kunnen gaan drinken in de stad, of wat lekkers gaan eten. Naar de bioscoop of een tentoonstelling, eventueel met vrienden, is ook altijd gezellig. Kleding of cosmeticaproducten kopen kan ook. Als je een hobby of sport beoefent, zou je daarin kunnen investeren.

Geld dat je niet weet te besteden, kan je op een spaarrekening zetten. In een situatie waar je geld nodig hebt, bijvoorbeeld als je telefoon het begeeft, kan je op dat geld terugvallen.

Groetjes
Kenshin
Hoi,
Heb je hobby’s? Dan kan je daar je geld aan besteden. Heb je veel vrienden? Dan kan je dagjes uit of met de trein of gaan shoppen. Sport je? Dan kan je daar wat voor kopen. Je kan ook sparen tot een doel wat je echt graag wilt hebben. Zoals: een computer, telefoon, iPods, muziek boxje. Veel succes met kiezen. Hopelijk heb je aan dit bericht wat.

Mvg,
een persoon
Hey,
Ik koop altijd kleding met m'n loon, en dat wat ik overheb bewaar ik voor later. Een komt een keer dat je het nodig hebt😊
Xx
hallo
ik spaar totdat ik iets zie wat me leuk lijkt zoals schoenen kleren telefoon airpods en ja ik spaar nu voor een scooter dus ik zou wachten totdat je iets heel graag wilt hebben

Mvg S
Heyo,

Ik koop meestal spullen voor gamen en streamen. Ik ben nu denk ik half jaar aan het streamen op Twitch. En dan heb je wel sommige dingen nodig, microfoon, goed werkende pc, camera, etc. Deze maand zat er ook vakantiegeld bij dus heb ik is een keer nieuwe schoenen en kleren gekocht.

See ya!
Spookyzx
Yo!

Vroeger had ik geld gespaard, en heb ik daarmee een gaming pc gebouwd. En vanaf vorige maand ben ik begonnen met een bijbaantje (Niet om op te scheppen, maar het verdiende meer dan ik dacht). Hou dan ook, ik spaar voor een sportscar. Ik doe niet veel met me geld, maar heel af toe koop ik upgrades voor me pc, of props. (Figuren, modelauto's etc)
Hoi,

Ik zou mijn geld sparen als ik jou was.
Ik word zelf 18 en ik heb vrienden tot 21 jaar. Hoe ouder je wordt, hoe vaker wordt verwacht dat je zelf dingen betaalt. Het is dan fijn om een geldbedrag achter de hand te hebben voor het geval je het nodig hebt. 😊
Natuurlijk kun je er ook leuke dingen van doen! Ik merk zelf dat ik steeds vaker naar grote steden reis om daar een dagje uit te zijn.
Ook heb ik mijn tattoo zelf gespaard!
Genoeg opties dus.

Groetjes

Reageer