Vraag

waarom vinden meiden mode zo belangrijk

  • 20 November 2022
  • 4 reacties
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ok dus ik heb een vraag aan de meiden want als jongen snap ik dus gwn niet wat er zo leuk is aan mode want ieder jaar is er weer iets nieuws dat "in" of "uit" is en ook nog een modekleur enzo wat ik gwn raar vind want dan koop je het ene kledingstuk dat in de mode is en dan het jaar daarna is het weer uit de mode dus dan heb je er niet zoveel aan+ het feit dat jullie het belangrijk vinden dat mode van een bepaald merk is dat 400+ euro kost terwijl het meestal niet veel beter is dan gewone kleren en het alleen gaat over de naam en logo die erop zit en dan hebben sommige rijke meiden de AUDACITY sommige meiden te pesten omdat zij niet die ene handtas kan kopen die 500 euro kost bijv. Die gucci tas die 700 euro kost. En dan heb je ook nog de meiden die anorexia krijgen omdat ze niet zo slank kunnen zijn als de rolmoddellen online.  

Mijn punt is dus dat mode niet zoveel uitmaakt behalve als je gekke t-shirts gaat dragen van de vorige eeuw


4 reacties

Voor mij is mode gewoon een hobby.  Ik snap dan weer niet dat mensen geld uitgeven aan een game.  Je speelt hem uit een dan wil je weer een andere.  Ik denk dat iedereen gewoon zijn eigen ding moet doen. 

Reputatie 4
Badge +3

Heyy,

Dit is voor al me girlyss. Mode is gwn leuk, shoppen ook. Het gaat niet per se om geld uit geven, of merkkleding. Het gaat om samen met je vriendin lol maken, nieuwe dingen proberen. Trouwens, niet elk meisje vind mode belangrijk. Jongens houden ook van mode, sommige ook niet. En dat hele gedoe over gepest over geen merkkleding kopen, bestaat eigenlijk niet. Dat zie je vaker in films. 

Voor mij is mode gewoon een hobby.  Ik snap dan weer niet dat mensen geld uitgeven aan een game.  Je speelt hem uit een dan wil je weer een andere.  Ik denk dat iedereen gewoon zijn eigen ding moet doen. 

Ja ik snap dat ook niet bijv. Als mijn vriend weer een skin heeft gekocht in een game

Reputatie 2
Badge +1

Heyyy!

No way dat ik een handtas van 700 euro koop, wel een schoudertasje van Guess van 150 euro. Het is dat ie afgeprijsd was naar 60 anders had ik het niet zo snel gedaan! 
 

Ik draag wel alleen kleding van merken zoals nik and nik, Tommy Hilfiger, Calvin Klein en Nikkie. Ik heb ook een rode Moncler jas, die was wel enorm duur. Het was een cadeau van mijn oom. Ik heb ook een Philip Plein pak en bijbehorende shirtjes, die pas ik helaas niet meer! 
 

Ik vind andere kleding niet slechter, het is gwn niet mijn smaak. Mijn vader droeg alleen maar polo’s van 120 euro en mijn moeder jassen van 300 euro, dus ik ben er wel echt mee opgegroeid. 
 

Ik heb geen anorexia gehad, wel maaltijden overgeslagen om dunner te worden. 
 

Sorry!

xxx Lea

Reageer