Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Waar kan ik werken?

• 7 november 2015
  • 4 reacties
  • 448 Bekeken

Bij mij ligt het absoluut niet aan motivatie, ik weet toch al dat ik nergens kan oppassen of honden uit kan laten. Mijn buurt is grijs. Ook is er nergens iets groens wat ik kan plukken, tenzij ik een bus tripje neem naar alsmeer, maar ik moet juist geld verdienen. Ik ben dus 13 en over een paar maanden 14. Ik heb al tig artikelen gelezen over waar ik kan werken als 13 jarige, maar dat is een kwestie van rondvragen. Toen kwam ik op iets moois, op 13 jarige leeftijden heb je een kans om aangenomen te worden bij supermarkten. (?) Weten jullie misschien een supermarkt waar je vanaf je 14e kan werken ik kan misschien iets regelen of eventjes een paar maandjes wachten. Anyway thanks c:

4 reacties

Voor zover ik weet zijn alle supermarkten 16+, bij sommige heb je mazzel als je met 15 jaar aangenomen wordt, maar weet zo geen supermarkten die jongere mensen aannemen helaas...
hey volgens mij kun je idd niet in de supermarkt te gaan werken op je 14de maar je kunt misschien wel bij een kinderboederij gaan werken, in de gezinshuishouding helpen of wat eigenlijk het meest bekende baantje is voor 14 jarige is kranten of folders rondbrengen. Heel veel meer mag je volgens de wet eigenlijk niet zover ik op internet kan vinden. 
je kan via het internet heel makkelijk geld verdienen. ik weet niet of websites toegestaan zijn om te sturen hier maar doe het wel.
op deze site kun je heel makkelijk en veilig een beetje extra geld verdienen.

site verwijderd vanwege forumregel 8

-PAboy
Badge +3
Hoi PAboy,

De meeste sites zijn niet toegestaan om te plaatsen, omdat het reclame is, zie regel 8.

Groetjes,

Hester van de Kindertelefoon

Reageer