Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Vrijwilligerswerk moeten stopzetten

• 7 september 2016
  • 3 reacties
  • 868 Bekeken

Hallo
Ik heb een bijbaantje, en een tijdje was ik niet meer actief bij mijn vrijwilligerswerk, maar in de zomervakantie was ik er weer en ik vondt het zo leuk en ik kan het eigenlijk niet meer missen... Ik kan ook niet stoppen met mijn bijbaantje, want dan kom ik geld te kort

En provider Ben wilt me ook niet helpen, :(
Iemand een idee?

3 reacties

Hey,

Kan je het een beetje combineren? Een deel van de tijd werk je, en een deel van de tijd doe je vrijwilligerswerk. Dan verdien je misschien iets minder, maar je hebt er wel weer heel veel plezier voor terug.
Ook kan je bv elke vakantie vrijwiliggerswerk gaan doen en normaal als je ook school hebt wat werken. Of anders om natuurlijk. Dan moet je misschien wel je geld wat beter verdelen, maar dan hoef je niet te kiezen.

Ik moet nu ook mijn vrijwilligerswerk opgeven voor een baantje (ik ga t huis uit dus heb gewoon geld nodig). Super balen maar t is ff niet anders. Ik heb wel voor een baantje gekozen dat ik best wel leuk vind. En ik zord dat ik eens in de zoveeltijd toch nog iets van vrijwilligers werk kan inplannen.

Je kan niet alles hebben. Soms moet je ook gewoon kiezen.
Heb je het geld echt nodig? Kan je ook rondkomen met iets minder geld?
Hoeveel plezier en voldoening geeft het vrijwilligers werk?
Helaas gaat dat niet, het vrijwilligerswerk en mijn werk zijn op zaterdag
En ik moet het geld gebruiken wegens een te duur telefoonabbonement waar ik nu ook spijt van heb 😞
Kan je op een andere dag vrijwilligerswerk gaan doen?
Kan je dit met je odeurs overleggen? Misschien willen zij je telefoon abonnement wel betalen als jij vrijwilligerswerk gaat doen?

Reageer