Vraag

Vrijwilligerswerk

  • 7 February 2018
  • 1 reactie
  • 366 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal,

Ik probeer lavast een beetje een cv op te bouwen voor later en vrijwilligershelp werkt daat heel erg bij, nou dacht ik dus om het meteen bij een ziekenhuis te doen maar dat is best ver fietsen en ik dacht waarom niet eerst lichtjes beginnen. Nu wil ik dus vrijwilligerswerk gaan doen bij het verzorginstehuis bij mij in de straat. Dit lijkt me heel leuk om te doen en ik denk dat de oudje shwt ook gezellig gaan vinden. Alleen is er een probleem ik ben meer van de stille kant en ind het een beetje awkward om zomaar een gesprek aan te gaan. Zou het raar zijn om eerst te vragen of ik andere dingen mag doen zoals vegen,dingen klaarleggen heloen met versieren etc. In plaats van met de ouderen koffie drinken en een wandeling maken. En als dat niet zou kunnen waf voor tips zouden jullie mij dan geven om minder awkward te zijn.

1 reactie

Tuurlijk kan je dat gewoon vragen. Na der hand ken je wel een paar mensen en dan wordt je wat minder ‘social awkward ‘ . Uiteindelijk zou je ook met de ouderen kunnen wandelen of vermaken.
Veel succes !

Reageer