Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

€Vragenlijst over Geld/Werk!€

• 10 maart 2015
  • 28 reacties
  • 2180 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo lezers van deze Topic!
Dit is een vragenlijst voorzowel meisjes als jongens! Dus doe gezellig mee! 

€Vraag 1!= Ben je een meisje of een jongen?
€Vraag 2!= Wat is je leeftijd?
€Vraag 3!= Hoeveel zakgeld krijg je per week/maand?
€Vraag 4!= Welke mobiel heb jij?
€Vraag 5!= Heb je een bijbaantje?
€Vraag 6!= Zoja? Wat is je bijbaantje?
€Vraag 7!= Vind je dat je genoeg geld hebt?
€Vraag 8!= Maken je ouders/verzorgers gebruik van de Voedselbank/Andere instanties voor 1 x per week/maand eten of geld?
€Vraag 9!= Zou jij ooit iemand pesten die het thuis niet breed heeft? Waarom wel/niet?
€Vraag 10!= Wat vond je van deze Vragenlijst?

Dit was hem alweer! Bedankt voor het invullen en kijk gerust bij de andere Vragenlijsten!

Gr Helpertjuhh €€

28 reacties

1. Meisje
2. 15
3. 5 euro per week (25 euro kleedgeld per maand erbij)
4. I phone 4, maar die gebruik ik alleen voor werk.
5. Half, het is officeel vrijwilligerswerk
6. Ik heef turntraining (en ik help bij evagelische kinderprojecten)
7. Ja, zat
8. Nee
9. Nee, natuurlijk niet. Een aantal van mijn vrienden heeft werkloze ouders, en die hebben dus ook niet veel geld. Als we iets gaan doen betaalt iedereen voorzich, tenzij iemand echt geen geld heeft (en dat niet zijn/haar eigen domme schuld is), dan betaald de rest.
Bedankt Pheebe! Je bent een echte Topper!?
1.Meisje
2. 15.
3. Niks
4.alcatel one touch pop c5
5.nee
6. Niet van toepassing.
7.uhmm aangezien ik geen geld krijg vind ik van niet, maarja als het niet kan dan kan het noet toch?
8.jep de voedselbank.
9.nee,wij hebben het thuis ook niet breed dus waarom zou ik andere mensen ermee peste.n? Ik zou het ook niet leuk vinden als ze dat bij mij zouden doen. Ik pest sws geen mensen.
10.ik vond het wel en leuke vragenlijst hokr :p
Xxx
Thank you xx 

Greetzz
€Vraag 1!= Ben je een meisje of een jongen? Jongen
€Vraag 2!= Wat is je leeftijd? 15
€Vraag 3!= Hoeveel zakgeld krijg je per week/maand? €20 per maand, en €150 extra per kwartaal voor kleding etc.
€Vraag 4!= Welke mobiel heb jij? iPhone 5
€Vraag 5!= Heb je een bijbaantje? Ja
€Vraag 6!= Zoja? Wat is je bijbaantje? Krantenwijk
€Vraag 7!= Vind je dat je genoeg geld hebt? Heb niet gigantisch veel omdat ik mn iphone pas zelf gekocht heb, maar ik ben er niet ontevreden mee; ik geef meestal niet heel veel uit ofzo. 
€Vraag 8!= Maken je ouders/verzorgers gebruik van de Voedselbank/Andere instanties voor 1 x per week/maand eten of geld? Nee
€Vraag 9!= Zou jij ooit iemand pesten die het thuis niet breed heeft? Waarom wel/niet? Nee waarom zou ik? Die mensen hebben het al moeilijk genoeg en dat ga ik zeker niet erger maken, bovendien vind ik het erg respectloos en moet iedereen blij zijn met wat hij of zij heeft,
€Vraag 10!= Wat vond je van deze Vragenlijst? Leuk hoor! ;)
@Gaga. Bedankt voor het invullen!
€Vraag 1!=  Meisje
€Vraag 2!=  17
€Vraag 3!=  Niks
€Vraag 4!=  Iphone 4s
€Vraag 5!=  Ja
€Vraag 6!=  Werk inmiddels 2 jaar bij de Action
€Vraag 7!= Redelijk
€Vraag 8!= Ik woon bij mijn ma. We leven op een uitkering
€Vraag 9!= NEE! omdat ik weet hoe het is dakloos te zijn (uit eigen ervaring.)
€Vraag 10!=  Super goed bedacht!

Gr. Rosa17
@Rosa17. Bedankt voor het invullen van deze test!

Mag ik jou misschien vragen hoe het vroeger is gegaan?.. Je vertelde dat je weet uit eigenervaring hoe het is om dakloos te zijn...?
Ik ben hier nogal benieuwd naar! Ik snap het als je het liever niet wilt vertellen... Maarja kies zelf maar!

Je bent een Topper!

Greetz
@YouCanDolt,

Voor de scheiding van mijn ouders ''13 jaar geleden''  waren er veel problemen,ruzies,dreigingen chantage. De ex van mn ma steelde. Hij deed alles voor geld. Uiteindelijk werden we het huis uitgegooid. Mn ma had slecht contact met zijn familie. Ze waren helemaal niet lief.  Al snel werd jeugdzorg erbij gehaald. Mn ma ging scheiden en mocht ons gelukkig houden. We hebben 4 maaden in een opvanghuis gewoond. Is een heel gedoe allemaal en vind het eigenlijk nog steeds moeilijk om aan terug te denken..

Liefs, Meisje17
@Rosa17,

RESPECT Dat je dit zo hebt durven vertellen! Ik weet niet of ik dat wel had gedurft!!
Echt super vervelend wat er allemaal is gebeurd!

Ik hoop nu dat alles goed gaat?

Greetzz YouCanDoIt!
Bedankt! Ik woon bij mijn ma en we hebben gelukkig sinds na de scheiding en nadat we een aantal maanden in opvangcentrums hebben gewoond onderdak. We hebben lang in een flat gewoon en zijn 9 maanden geleden verhuisd naar een benedenwoning waar ik super blij mee ben! eindelijk een grote tuin en geen balkon. meer ruimte en grotere kamers. alleen is het nog wel een heel gedoe met geld. we redden het allemaal net. 

Vind het soms wel fijn om mijn verhaal anoniem te doen. het kan een beetje opluchten.

Gr. meisje17
Snap ik!

Greetzz
Wat een topper ben jij! Ik bekeek net even je Profiel! 60 berichten al vandaag!!
Fijn dat je me snapt! :)

Gr. meisje17
Geen probleem!

Greetzz YouCanDoIt!
Jullie gaan offtopic, willen jullie bij het onderwerp blijven?

Marieke M
De Kindertelefoon
€Vraag 1!= Ben je een meisje of een jongen?meisje
€Vraag 2!= Wat is je leeftijd?15
€Vraag 3!= Hoeveel zakgeld krijg je per week/maand?5 euro
€Vraag 4!= Welke mobiel heb jij?iphone 4s
€Vraag 5!= Heb je een bijbaantje?nee
€Vraag 6!= Zoja? Wat is je bijbaantje?/
€Vraag 7!= Vind je dat je genoeg geld hebt?ja
€Vraag 8!= Maken je ouders/verzorgers gebruik van de Voedselbank/Andere instanties voor 1 x per week/maand eten of geld?nope
€Vraag 9!= Zou jij ooit iemand pesten die het thuis niet breed heeft? Waarom wel/niet?nee, omdat die mensen het al moeilijk genoeg hebben
€Vraag 10!= Wat vond je van deze Vragenlijst?leuk
€Vraag 1!= Ben je een meisje of een jongen? Meisje.
€Vraag 2!= Wat is je leeftijd? 17 jaar.
€Vraag 3!= Hoeveel zakgeld krijg je per week/maand? 50 zakgeld en 50 kleedgeld per maand.
€Vraag 4!= Welke mobiel heb jij? Samsung Galaxy S4 mini
€Vraag 5!= Heb je een bijbaantje? Op het moment niet.
€Vraag 6!= Zoja? Wat is je bijbaantje? N.v.t.
€Vraag 7!= Vind je dat je genoeg geld hebt? Normaal kom ik er makkelijk van rond, nu met moederdag is het een beetje lastig.
€Vraag 8!= Maken je ouders/verzorgers gebruik van de Voedselbank/Andere instanties voor 1 x per week/maand eten of geld? Nee.
€Vraag 9!= Zou jij ooit iemand pesten die het thuis niet breed heeft? Waarom wel/niet? Niet om die specifieke reden, want daar zou hij/zij niets aan kunnen doen.
€Vraag 10!= Wat vond je van deze Vragenlijst? Gewoon. Een vragenlijst.
1.meisje
2.13
3.15,- en 75kleedgeld
4.iphone 5c
5.ja
6.krantenwijk ;s
7.ja ;D
8. vroeger had me moeder een uitkering tegenwoordig hebben we het gewoon normaal niet heel breed niet heel krap ;D
9.nee zeker niet zij kunnen er niks aan doen. sws is pesten iets heel belachelijks
10.leuk bedacht
€Vraag 1!= Ben je een meisje of een jongen? meisje
€Vraag 2!= Wat is je leeftijd? 14
€Vraag 3!= Hoeveel zakgeld krijg je per week/maand? 50 euro kleedgeld
€Vraag 4!= Welke mobiel heb jij?samsung galaxy s6
€Vraag 8!= Maken je ouders/verzorgers gebruik van de Voedselbank/Andere instanties voor 1 x per week/maand eten of geld?
€Vraag 9!= Zou jij ooit iemand pesten die het thuis niet breed heeft? Waarom wel/niet?
Badge +8
€Vraag 1!= Ben je een meisje of een jongen? Jongen
€Vraag 2!= Wat is je leeftijd? 15
€Vraag 3!= Hoeveel zakgeld krijg je per week/maand? 20 euro p/m
€Vraag 4!= Welke mobiel heb jij? Huawei m7
€Vraag 5!= Heb je een bijbaantje? nee
€Vraag 6!= Zoja? Wat is je bijbaantje? niks
€Vraag 7!= Vind je dat je genoeg geld hebt? ja
€Vraag 8!= Maken je ouders/verzorgers gebruik van de Voedselbank/Andere instanties voor 1 x per week/maand eten of geld? nee
€Vraag 9!= Zou jij ooit iemand pesten die het thuis niet breed heeft? Waarom wel/niet? Nee 1. omdat het niet mijn zaken zijn 2 omdat hij/zij er niks aan kan doen.
€Vraag 10!= Wat vond je van deze Vragenlijst? goed
1: meisje
2: 14 jaar
3: €7,50 per week
4: iPhone 5
5: ja
6: snackbar(afwas en ijshoek)-oppassen-folders
7: ja
8: nee
9: Nee, meestal kunnen die mensen er zelf ook niets aan doen en ik zou nooit iets of iemand gaan pesten, wie of wat het ook mag zijn
10: Leuk en interessant
€Vraag 1!= Ben je een meisje of een jongen?
- Meisje
€Vraag 2!= Wat is je leeftijd?
- 15 jaar
€Vraag 3!= Hoeveel zakgeld krijg je per week/maand?
- €65 per 3 maanden
€Vraag 4!= Welke mobiel heb jij?
- Samsung Galaxy S5 Mini
€Vraag 5!= Heb je een bijbaantje?
- Ja
€Vraag 6!= Zoja? Wat is je bijbaantje?
- Vakkenvuller in de supermarkt
€Vraag 7!= Vind je dat je genoeg geld hebt?
- Ja
- Nee
Nee want hun kunnen er zelf ook niks aan doen
- Leuk
€Vraag 2!= Wat is je leeftijd? 14
€Vraag 3!= Hoeveel zakgeld krijg je per week/maand? 50 euro kleedgeld
€Vraag 4!= Welke mobiel heb jij?samsung galaxy s6
€Vraag 8!= Maken je ouders/verzorgers gebruik van de Voedselbank/Andere instanties voor 1 x per week/maand eten of geld?nee
€Vraag 9!= Zou jij ooit iemand pesten die het thuis niet breed heeft? Waarom wel/niet? nee tuurlijk niet
:$
€Vraag 2!= Wat is je leeftijd? 17
€Vraag 3!= Hoeveel zakgeld krijg je per week/maand? 21,60 per maand
€Vraag 4!= Welke mobiel heb jij? samsung galaxy A5
€Vraag 5!= Heb je een bijbaantje? niet meer.
€Vraag 6!= Zoja? Wat is je bijbaantje? Ik deed vrijwilligerswerk in een verpleegtehuis
€Vraag 7!= Vind je dat je genoeg geld hebt? ja hoor
€Vraag 8!= Maken je ouders/verzorgers gebruik van de Voedselbank/Andere instanties voor 1 x per week/maand eten of geld? nee
€Vraag 9!= Zou jij ooit iemand pesten die het thuis niet breed heeft? Waarom wel/niet? Nooit. Ik zou nooit iemand pesten, omdat ik zelf gepest bent en weet hoe ontzettend veel invloed dat heeft op een mensenleven.
€Vraag 10!= Wat vond je van deze Vragenlijst? Leuk

Reageer