Vragenlijst over geld !

  • 13 December 2013
  • 84 reacties
  • 8369 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hii,
Ik had een vragenlijstje voor jullie bedacht,
Gewoon uit verveling (: .
Hier komt ie !

1_ Hoe oud ben je ?

2_ Hoeveel geld krijg jij per week of per maand ?

3_  Waarvoor ben je aan het sparen ?

4_ Geef jij je geld snel uit ?

5_ Doe je werk? (Oppassen, vakkenvullen.. ect )

6_ Ben je tevreden over de hoeveelheid zakgeld die je krijgt ? & Waarom ?


Wat zal je doen als...

1_  Je €1,00 Per maand krijgt? Hoe reageer je er dan op ?

2_ Je 2 briefjes van €50,- op straat ziet liggen, & je ziet de man staan die het verloor. 
Hou jij het geld dan, of geef je het eerlijk terug? En waarom kies je voor die optie?

3_ Stel, je hebt geen geld en je wilt die Super-Leuke-Dure broek kopen !
Je ouders zijn niet thuis, en je ziet de volle portomonee van je moeder tafel liggen.
Zal je het geld dan gaan stelen? Waarom wel of waarom niet? ( Ben benieuwd.. )

4_  Iemand je vraagt, 5 stinkluiers schoon te poetsen met doekjes ( Iknow, this fk vaag )
Voor €15,- ZONDER je neus ofzo dicht te knijpen. Doe jij dit dan of niet? Waarom wel of waarom niet ?


Bedankt voor het invullen ! Ben benieuwd  naar jullie meningen .
Kussiee x

84 reacties

1_ Hoe oud ben je ?
14 jaar jong
2_ Hoeveel geld krijg jij per week of per maand ?
ik krijg geen zakgeld :mad:
3_  Waarvoor ben je aan het sparen ?
mobiel, maar dat gaat lastig zonder zakgeld
4_ Geef jij je geld snel uit ?
Nee alleen als ik make up nodig ben
5_ Doe je werk? (Oppassen, vakkenvullen.. ect )
nee
6_ Ben je tevreden over de hoeveelheid zakgeld die je krijgt ? & Waarom ?
IK KRIJG HELEMAAL NIETS dus nee ik ben niet tevreden

Wat zal je doen als...

1_  Je €1,00 Per maand krijgt? Hoe reageer je er dan op ?
beter dan niets
2_ Je 2 briefjes van €50,- op straat ziet liggen, & je ziet de man staan die het verloor.
Hou jij het geld dan, of geef je het eerlijk terug? En waarom kies je voor die optie?
Ik geef het terug, als ik het zelf zou verliezen en iemand vind het en weet dat het van mij is zou ik ook kwaad worden als hij/zij niet terug gaf
3_ Stel, je hebt geen geld en je wilt die Super-Leuke-Dure broek kopen !
Je ouders zijn niet thuis, en je ziet de volle portomonee van je moeder tafel liggen.
Zal je het geld dan gaan stelen? Waarom wel of waarom niet? ( Ben benieuwd.. )
Nee, stelen is slecht. En dan voel ik me schuldig als ik de broek koop
4_  Iemand je vraagt, 5 stinkluiers schoon te poetsen met doekjes ( Iknow, this fk vaag )
Voor €15,- ZONDER je neus ofzo dicht te knijpen. Doe jij dit dan of niet? Waarom wel of waarom niet ?
Nee ik snap deze vraag niet
1. 17 jaar
2. Krijg geen zakgeld
3. Om op me zelf te gaan wonen (kamers)
4. Valt wel mee meestal alleen aan lekker eten of leuke dingen doen6
5. Ja ik loop stage en ik heb een bijbaantje
6. Ik werk en verdien 600 euro in de maand 300 stage en 300 bijbaantje dus ik heb geen zak geld ns
1 doneren aan een zwerver of een krpketje uit de muur halen
2 terug geven
3 nee dan zou ik me vet schuldig voelen en me ouders kom daar achter
4-----
1_ Hoe oud ben je ?
14 jaartjes c:

2_ Hoeveel geld krijg jij per week of per maand ?
45 euro kleedgeld

3_  Waarvoor ben je aan het sparen ?
Een nieuwe gitaar en een Sleeve (arm vol met tattoos)

4_ Geef jij je geld snel uit ?
Ja best wel..

5_ Doe je werk? (Oppassen, vakkenvullen.. ect )
Ik entertain mensen bij een chinees restaurant

6_ Ben je tevreden over de hoeveelheid zakgeld die je krijgt ? & Waarom ?
Ik krijg geen zakgeld..


Wat zal je doen als...

1_  Je €1,00 Per maand krijgt? Hoe reageer je er dan op ?
Ik zou blij zijn en een nieuwe gitaar kopen en de rest op mn bankrekening houden en dan als ik 19 ben een mooi huis in Engeland kopen

2_ Je 2 briefjes van €50,- op straat ziet liggen, & je ziet de man staan die het verloor.
Hou jij het geld dan, of geef je het eerlijk terug? En waarom kies je voor die optie?
ik raap het op en koop er haarverf van. hij had het maar niet moeten laten vallen. eigen schuld idc. lol ik ben een bicth

3_ Stel, je hebt geen geld en je wilt die Super-Leuke-Dure broek kopen !
Je ouders zijn niet thuis, en je ziet de volle portomonee van je moeder tafel liggen.
Zal je het geld dan gaan stelen? Waarom wel of waarom niet? ( Ben benieuwd.. )
Nope, ik ga geen geld jatten van mijn ouders.

4_  Iemand je vraagt, 5 stinkluiers schoon te poetsen met doekjes ( Iknow, this fk vaag )
Voor €15,- ZONDER je neus ofzo dicht te knijpen. Doe jij dit dan of niet? Waarom wel of waarom niet
Hoezo zou je luiers poetsen? en lol nee want dat is slecht voor mijn reputatie.
1_ Hoe oud ben je ? 14

2_ Hoeveel geld krijg jij per week of per maand ? 500,-

3_  Waarvoor ben je aan het sparen ? nergens

4_ Geef jij je geld snel uit ? nee ik krijg wat ik gewoon vraag.

5_ Doe je werk? (Oppassen, vakkenvullen.. ect ) nee

6_ Ben je tevreden over de hoeveelheid zakgeld die je krijgt ? & Waarom jawel, ik houd het altijd want als ik zeg : Mag ik iphone dan krijg ik het altijd de week erop
1_  Je €1,00 Per maand krijgt? Hoe reageer je er dan op ? Word ik super boos!
2_ Je 2 briefjes van €50,- op straat ziet liggen, & je ziet de man staan die het verloor. Terug geven ik krijg zelf genoeg
3_ Stel, je hebt geen geld en je wilt die Super-Leuke-Dure broek kopen ! ik heb altijd genoeg geld.
4_  Iemand je vraagt, 5 stinkluiers schoon te poetsen met doekjes  NOOIT alleen als het mn broertje was
Dankjewel voor jullie reacties !
Haha, nu ik sommige vragen terug lees, denk ik echt: Wtf !
Maar het was gewoon verveling .
Kissess x
1_ Hoe oud ben je ?14

2_ Hoeveel geld krijg jij per week of per maand ?Per drie maanden 50€

3_  Waarvoor ben je aan het sparen ?Een gsm en wie weet wat nog meer

4_ Geef jij je geld snel uit ?Nope, ik spaar eerder te veel

5_ Doe je werk? (Oppassen, vakkenvullen.. ect )Soms doe ik klusjes voor geld

6_ Ben je tevreden over de hoeveelheid zakgeld die je krijgt ? & Waarom ?Ja toch wel, want er zijn kinderen die totaal niets krijgen


Wat zal je doen als...

1_  Je €1,00 Per maand krijgt? Hoe reageer je er dan op ?Hangt er van af hoe oud ik dan ben en of ik daarvoor moet werken

2_ Je 2 briefjes van €50,- op straat ziet liggen, & je ziet de man staan die het verloor.
Hou jij het geld dan, of geef je het eerlijk terug? En waarom kies je voor die optie?Teruggeven, want ik zou dat ok willen, en misschien geeft die me wat geld;)

3_ Stel, je hebt geen geld en je wilt die Super-Leuke-Dure broek kopen !
Je ouders zijn niet thuis, en je ziet de volle portomonee van je moeder tafel liggen.
Zal je het geld dan gaan stelen? Waarom wel of waarom niet? ( Ben benieuwd.. )Nope, want mijn ouders geven me zakgeld, en ze werken hard voor dat geld. Ik kan het ook gewoon vragen

4_  Iemand je vraagt, 5 stinkluiers schoon te poetsen met doekjes ( Iknow, this fk vaag )
Voor €15,- ZONDER je neus ofzo dicht te knijpen. Doe jij dit dan of niet? Waarom wel of waarom niet ?Nope, tenzij het familie is
1_ Hoe oud ben je ?14

2_ Hoeveel geld krijg jij per week of per maand ?Per drie maanden 50€

3_  Waarvoor ben je aan het sparen ?Een gsm en wie weet wat nog meer

4_ Geef jij je geld snel uit ?Nope, ik spaar eerder te veel

5_ Doe je werk? (Oppassen, vakkenvullen.. ect )Soms doe ik klusjes voor geld

6_ Ben je tevreden over de hoeveelheid zakgeld die je krijgt ? & Waarom ?Ja toch wel, want er zijn kinderen die totaal niets krijgen


Wat zal je doen als...

1_  Je €1,00 Per maand krijgt? Hoe reageer je er dan op ?Hangt er van af hoe oud ik dan ben en of ik daarvoor moet werken

2_ Je 2 briefjes van €50,- op straat ziet liggen, & je ziet de man staan die het verloor.
Hou jij het geld dan, of geef je het eerlijk terug? En waarom kies je voor die optie?Teruggeven, want ik zou dat ok willen, en misschien geeft die me wat geld;)

3_ Stel, je hebt geen geld en je wilt die Super-Leuke-Dure broek kopen !
Je ouders zijn niet thuis, en je ziet de volle portomonee van je moeder tafel liggen.
Zal je het geld dan gaan stelen? Waarom wel of waarom niet? ( Ben benieuwd.. )Nope, want mijn ouders geven me zakgeld, en ze werken hard voor dat geld. Ik kan het ook gewoon vragen

4_  Iemand je vraagt, 5 stinkluiers schoon te poetsen met doekjes ( Iknow, this fk vaag )
Voor €15,- ZONDER je neus ofzo dicht te knijpen. Doe jij dit dan of niet? Waarom wel of waarom niet ?Nope, tenzij het familie is


Dankjewell voor je reactie xx !
graag gedaan hor : - )
graag gedaan hor : - )


Hahaaa (:3
1 17
2 20 euro per maand
3 voor microfoonstandaard
4 ja heel snel aan cd,s
5 relaxte werk wat er bestaat bij een lokale omroep werken
6 ja ben wel tevreden

1 zou voor mij een ramp zijn 1 euro per maand
2 geef het eerlijk terug
3 nee geen belangsteling bij een dure broek kopen
4 licht er aan zou het niet zo snel voor mij zelf doen als het een klus is voor het glazen huis dan wel
Bedankt voor het invullen ! x
1_ 15 jaar

2_ 25 euro standaard en soms wat extra

3_  ruiter bewijs

4_ Nee

5_ Oppassen, meestal gratis maar soms krijg ik er wat voor

6_ Jahoor, meer geld ben ik niet nodig


Wat zal je doen als...

1_  Je €1,00 Per maand krijgt? Gewoon hetzelfde, maar dan elke maand een deel opzij zetten

2_ Terug geven natuurlijk, dat zou ik zelf ook willen als ik het verloor

3_ ik koop geen dure kleding

4_  Nee, dat vind b ik niet nodig
1_ Hoe oud ben je ?
16
2_ Hoeveel geld krijg jij per week of per maand ?
mijn ouders betalen elke maand mijn telefoon abonnement van 16,75. de rest van mijn geld verdien ik zelf :)
3_  Waarvoor ben je aan het sparen ?
auto rijlessen
4_ Geef jij je geld snel uit ?
een deel (hooguit 50 per maand), de rest spaar ik
5_ Doe je werk? (Oppassen, vakkenvullen.. ect )
jup, werk in een supermarkt
6_ Ben je tevreden over de hoeveelheid zakgeld die je krijgt ? & Waarom ?
ja, verdien zelf genoeg

Wat zal je doen als...

1_  Je €1,00 Per maand krijgt? Hoe reageer je er dan op ?
op deze leeftijd maakt dat me niet uit

2_ Je 2 briefjes van €50,- op straat ziet liggen, & je ziet de man staan die het verloor.
Hou jij het geld dan, of geef je het eerlijk terug? En waarom kies je voor die optie?
ik zou het wel teruggeven, omdat ik er anders spijt van krijg..

3_ Stel, je hebt geen geld en je wilt die Super-Leuke-Dure broek kopen !
Je ouders zijn niet thuis, en je ziet de volle portomonee van je moeder tafel liggen.
Zal je het geld dan gaan stelen? Waarom wel of waarom niet? ( Ben benieuwd.. )
nee, heb wel geduld :p

4_  Iemand je vraagt, 5 stinkluiers schoon te poetsen met doekjes ( Iknow, this fk vaag )
Voor €15,- ZONDER je neus ofzo dicht te knijpen. Doe jij dit dan of niet? Waarom wel of waarom niet ?
nee, verdien mn geld wel op een normale manier haha
Hahaha bedankt voor het invullen !
But, die laatste vraag vind ik zelf echt heel raar,
Maar ik verveelde me kapot, en kon niets anders verzinnen. /:

xx
haha geen probleem, bedenk anders nog is een vragenlijst (maakt niet uit welke categorie :))
Ja, is goed. Als ik me weer een keer verveel doe ik het weer !
Dat is vast binnenkort, verveel me echt superr snel ! haha xx.
Ja, is goed. Als ik me weer een keer verveel doe ik het weer !
Dat is vast binnenkort, verveel me echt superr snel ! haha xx.

haha is goed. ben benieuwd 🙂
Okee (=
Van welk Categorie wil je m het liefst ? x
Okee (=
Van welk Categorie wil je m het liefst ? x

relaties or something. de rest die je hebt gemaakt waren ook goed dus 😃
Oke doe ik ! & Dankjewel ! (: x.
1 Hoe oud ben je ?  -    13 jaar.

2 Hoeveel geld krijg jij per week of per maand ?       Ik krijg elke dag 1 euro, 7 euro in de week.

3  Waarvoor ben je aan het sparen ?               Op dit moment voor niks.

4 Geef jij je geld snel uit ?                  Als het om eten gaat in de pauze's: Ja. Voor de rest niet.

5 Doe je werk? (Oppassen, vakkenvullen.. ect )                    Nee.

6 Ben je tevreden over de hoeveelheid zakgeld die je krijgt ? & Waarom ?                   Jup, ik ben heel erg tevreden want ik krijg veel geld.


Wat zal je doen als...

1  Je €1,00 Per maand krijgt? Hoe reageer je er dan op ?                      Mm, boos worden, ik kan niet op 1 euro leven. Maar dan zou ik t moeten accepteren.

2  Je 2 briefjes van €50,- op straat ziet liggen, & je ziet de man staan die het verloor.
Hou jij het geld dan, of geef je het eerlijk terug? En waarom kies je voor die optie?                  
Vertellen  dat hij zijn geld is verloren, en waarom, ik weet hoe 't voelt om geen geld te hebben of t verloren te zijn ofzo..

3 Stel, je hebt geen geld en je wilt die Super-Leuke-Dure broek kopen !
Je ouders zijn niet thuis, en je ziet de volle portomonee van je moeder tafel liggen.
Zal je het geld dan gaan stelen? Waarom wel of waarom niet? ( Ben benieuwd.. )                            
Nee, dat zou ik niet doen. Waarom, omdat 't mn ouders zijn. Ik steel niet, en al helemaal niet van m'n ouders. Ze geven me al zakgeld dus ik heb niks te zeiken.

4  Iemand je vraagt, 5 stinkluiers schoon te poetsen met doekjes ( Iknow, this fk vaag )
Voor €15,- ZONDER je neus ofzo dicht te knijpen. Doe jij dit dan of niet? Waarom wel of waarom niet ?                    
Nou 15 euro voor 5 luiers, dat zou ik wel gewoon doen hoor lol. En gewoon wegkijken ofzo.
Dankjewel voor het invullen ! xx

Ennehh.. @GioGamer97, ik heb een nieuwe vragenlijst gemaakt. (= x.
1_ Hoe oud ben je ? 14 over paar daagjes 15 :)

2_ Hoeveel geld krijg jij per week of per maand ? per maand: verschilt tussen de 35 en 40,-

3_  Waarvoor ben je aan het sparen ? niks

4_ Geef jij je geld snel uit ? ja

5_ Doe je werk? (Oppassen, vakkenvullen.. ect ) oppassen

6_ Ben je tevreden over de hoeveelheid zakgeld die je krijgt ? & Waarom ? de laatste tijd niet, ik kom vaak tekort


Wat zal je doen als...

1_  Je €1,00 Per maand krijgt? Hoe reageer je er dan op ?
ligt aan de situatie, als ik het op dit moment zou krijgen zou ik boos worden maar gebeurt er iets en zitten m'n ouders met geldnood dan zou ik er niet boos om worden

2_ Je 2 briefjes van €50,- op straat ziet liggen, & je ziet de man staan die het verloor.
Hou jij het geld dan, of geef je het eerlijk terug? En waarom kies je voor die optie?teruggeven, ik zou het ook wel fijn vinden als ik het verloor en ze brachten het naar mij

3_ Stel, je hebt geen geld en je wilt die Super-Leuke-Dure broek kopen !
Je ouders zijn niet thuis, en je ziet de volle portomonee van je moeder tafel liggen.
Zal je het geld dan gaan stelen? Waarom wel of waarom niet? ( Ben benieuwd.. ) ik heb wel eens 2 of 3,- gepakt maar ik zal nooit grote bedragen pakken, tenzij ik weet dat ik snel geld krijg en het dus snel teug kan betalen

4_  Iemand je vraagt, 5 stinkluiers schoon te poetsen met doekjes ( Iknow, this fk vaag )
Voor €15,- ZONDER je neus ofzo dicht te knijpen. Doe jij dit dan of niet? Waarom wel of waarom niet ? ik kom wel op een andere manier aan 15,00 ;)
Dankjewel voor het invullen ! xx
- Blondjeee015 .

Reageer