Vraag

Vragenlijst Gamewinkel in jouw Buurt!

  • 29 December 2019
  • 8 reacties
  • 131 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik heb een kleine vragenlijst voor jullie over een game winkel in jouw buurt. Ik zit er al lange tijd over na te denken om een eigen winkel te openen, maar vroeg me af of mensen dat eigenlijk wel aantrekkelijk vinden. Hieronder is een simpele poll. Zo kan ik zien of er veel mensen in een drukke stad, rustig dorp, of ergens afgelegen woont. Het zal namelijk mijn keuze kunnen veranderen.  Maak je geen zorgen de Poll is volledig anoniem. Ik kan niet zien wie wat kiest, ik zie hooguit de percentage, en dat is ook het enige wat interessant is voor mij!

In wat voor omgeving leef jij?


8 reacties

Graag gedaan :slight_smile:  Alvast veel succes gewenst. Je zou eventueel meubilair- en gamewinkels kunnen bezoeken om inspiratie op te doen rond het interieur?

 

Gr. Kenshin

Heyo,

Even voor de volledigheid.  Het is niet de bedoeling dat je onder deze poll extra neerzet wat je hebt gekozen, dat is voor mij totaal niet belangrijk. Ik hoef niet te weten waar anoniem 8282 woont.


De vragenlijst.

• Hoe zou jij het vinden als er een game winkel in jouw stad, of dorp komt?

• Zou je de winkel vaak bezoeken?

•Heb jij in jouw stad of dorp een grotere elektronica winkel die bijv. Ook games verkoopt? 

• Zo ja, zou je dan sneller geneigd zijn om snel in de game winkel te stappen, of ga je toch liever naar de grotere elektronica winkel?

• Stel de prijzen in de buurt winkel zijn iets hoger (€2/€3) dan in de grote elektronica winkel, zou je dan wel of niet naar de buurt winkel gaan?

• Voor nee waarom niet?

• En stel je wilt de nieuwste game kopen bijvoorbeeld Cyberpunk 2077. Als je de game online besteld heb je hem op de release dag ergens in de middag thuis. Je kan ook naar de game winkel toe gaan en hem meteen kopen en thuis meteen spelen, dit kost je wel (€2/€3) meer.  Zou je dan wachten tot de game in de middag wordt bezorgd, of zou je snel na school langs de winkel fietsen en de game voor iets meer geld meenemen?

• wat zouden de ideal openingstijden moeten zijn volgens jou?

• Wat moet de game winkel naast vele games allemaal nog meer in hun inventaris moeten hebben? 

• Zou jij als bijbaantje willen werken in een game winkel? Of misschien zelfs als stage?

• Wat voor speciale acties/ aanbiedingen moet de winkel aanbieden om jouw naar de winkel te trekken? Probeer wel realistisch te zijn, maar niet te.

• Hoe zou de winkel  eruit moeten zien, bijvoorbeeld een industriële uitstraling met hout, en zwarte tinten,  of juist heel modern met veel wit, lampjes hier en daar? Hoe zie jij zo'n winkel voor je?


Alvast enorm bedankt voor het invullen van de poll en de vragenlijst.

Ik heb zelf bedacht dat ik graag een grote pand wil, waar vooral games van alle game consoles liggen, en aantal van de pc, samen met de controllers en consoles.  Achterin zou ik het tof vinden om een set up te maken met game stoel, misschien een bank, en grote tv, zodat als je een game wilt kiezen dat je die dan kan komen testen. Over de kleur ben ik nog niet helemaal uit. Het lijkt me wel gaaf om iets met hout en donkergrijze tinten te doen,  maar aan de andere kant denk ik aan een witte vloer, met wel weer hout en grijs en rode tinten. Het belangrijkste is dat als je de winkel  inkomt dat je echt denk wauw, dit is awesome. Maar daar moet ik nog even over nadenken.

 

Thnx!

See ya!

Spookyzx. 

Een leuke vragenlijst eindelijk :)

• Hoe zou jij het vinden als er een game winkel in jouw stad, of dorp komt? Leuk.

• Zou je de winkel vaak bezoeken? Soms, als ik een nieuwe game wil.

•Heb jij in jouw stad of dorp een grotere elektronica winkel die bijv. Ook games verkoopt?  Ja

• Zo ja, zou je dan sneller geneigd zijn om snel in de game winkel te stappen, of ga je toch liever naar de grotere elektronica winkel? Gamewinkel.

• Stel de prijzen in de buurt winkel zijn iets hoger (€2/€3) dan in de grote elektronica winkel, zou je dan wel of niet naar de buurt winkel gaan? Wel, meer games.

• Voor nee waarom niet?

• En stel je wilt de nieuwste game kopen bijvoorbeeld Cyberpunk 2077. Als je de game online besteld heb je hem op de release dag ergens in de middag thuis. Je kan ook naar de game winkel toe gaan en hem meteen kopen en thuis meteen spelen, dit kost je wel (€2/€3) meer.  Zou je dan wachten tot de game in de middag wordt bezorgd, of zou je snel na school langs de winkel fietsen en de game voor iets meer geld meenemen?  Meteen kopen in de gamewinkel.

• wat zouden de ideal openingstijden moeten zijn volgens jou? Doordeweeks tussen 9:00 en 21:00, in het weekend tussen 11:00 en 19:00.

• Wat moet de game winkel naast vele games allemaal nog meer in hun inventaris moeten hebben? I don't know.

• Zou jij als bijbaantje willen werken in een game winkel? Of misschien zelfs als stage? Ja

• Wat voor speciale acties/ aanbiedingen moet de winkel aanbieden om jouw naar de winkel te trekken? Probeer wel realistisch te zijn, maar niet te.  25% korting in de eerste week, 40% korting op de eerste dag.

• Hoe zou de winkel  eruit moeten zien, bijvoorbeeld een industriële uitstraling met hout, en zwarte tinten,  of juist heel modern met veel wit, lampjes hier en daar? Hoe zie jij zo'n winkel voor je? Modern.

-Dr8gon99

 

De vragenlijst.

• Hoe zou jij het vinden als er een game winkel in jouw stad, of dorp komt?

 

Niet slim, vooral omdat ik alles online haal

• Zou je de winkel vaak bezoeken?

 

Nee, ik haal alles online

•Heb jij in jouw stad of dorp een grotere elektronica winkel die bijv. Ook games verkoopt? 

 

Ja

• Zo ja, zou je dan sneller geneigd zijn om snel in de game winkel te stappen, of ga je toch liever naar de grotere elektronica winkel?

toch echt online, vind het gewoon makkelijker

• Stel de prijzen in de buurt winkel zijn iets hoger (€2/€3) dan in de grote elektronica winkel, zou je dan wel of niet naar de buurt winkel gaan?

nee

• Voor nee waarom niet?

meestal koop ik meerdere dingen tegelijk en dan word het verschil juist wat groter

• En stel je wilt de nieuwste game kopen bijvoorbeeld Cyberpunk 2077. Als je de game online besteld heb je hem op de release dag ergens in de middag thuis. Je kan ook naar de game winkel toe gaan en hem meteen kopen en thuis meteen spelen, dit kost je wel (€2/€3) meer.  Zou je dan wachten tot de game in de middag wordt bezorgd, of zou je snel na school langs de winkel fietsen en de game voor iets meer geld meenemen?

wachten tot hij er is, ik ben niet iemand die per direct de game nodig heeft

• wat zouden de ideal openingstijden moeten zijn volgens jou?

 

10-5

• Wat moet de game winkel naast vele games allemaal nog meer in hun inventaris moeten hebben? 

consoles, bekabeling

• Zou jij als bijbaantje willen werken in een game winkel? Of misschien zelfs als stage?

nee

• Wat voor speciale acties/ aanbiedingen moet de winkel aanbieden om jouw naar de winkel te trekken? Probeer wel realistisch te zijn, maar niet te.

standaard, kerst, black friday, zulke dingen

• Hoe zou de winkel  eruit moeten zien, bijvoorbeeld een industriële uitstraling met hout, en zwarte tinten,  of juist heel modern met veel wit, lampjes hier en daar? Hoe zie jij zo'n winkel voor je?

uhh wit haha

 

 

hey

 

• Hoe zou jij het vinden als er een game winkel in jouw stad, of dorp komt?

fijn! 

 

• Zou je de winkel vaak bezoeken?

alleen als ik geld heb 😊

 

•Heb jij in jouw stad of dorp een grotere elektronica winkel die bijv. Ook games verkoopt? 

ja vooral grote... ik wil juist bij een kleine game winkel kopen omdat die het meer nodig hebben en meestal gewoon vriendelijker zijn.  

 

 

• Stel de prijzen in de buurt winkel zijn iets hoger (€2/€3) dan in de grote elektronica winkel, zou je dan wel of niet naar de buurt winkel gaan?

ik zou dan die 2 a 3 euro meer willen betalen.

 

 

• En stel je wilt de nieuwste game kopen bijvoorbeeld Cyberpunk 2077. Als je de game online besteld heb je hem op de release dag ergens in de middag thuis. Je kan ook naar de game winkel toe gaan en hem meteen kopen en thuis meteen spelen, dit kost je wel (€2/€3) meer.  Zou je dan wachten tot de game in de middag wordt bezorgd, of zou je snel na school langs de winkel fietsen en de game voor iets meer geld meenemen?

ik zou naar de winkel gaan

 

 

• Wat moet de game winkel naast vele games allemaal nog meer in hun inventaris moeten hebben? 

controlers, snoertjes, voor bvb een nintendo switsh een hoesje en dat soort dingen denk ik. 

 

• Zou jij als bijbaantje willen werken in een game winkel? Of misschien zelfs als stage?

ja, als bijbaantje maar nee niet als stage.. 

 

 

• Hoe zou de winkel eruit moeten zien, bijvoorbeeld een industriële uitstraling met hout, en zwarte tinten,  of juist heel modern met veel wit, lampjes hier en daar? Hoe zie jij zo'n winkel voor je?

ik vind het mooi als iemand zijn eigen stijl doet. als iets zo als de rest. is het gewoon saai. snap je een beetje wat ik bedoel? 

 

ik zou niet te veel donkere kleuren gebruiken en ook geen witte vloer.  want een witte vloer woord snel vies... en veel donkere kleuren blij elkaar kunnen mensen misschien afschrikken maar de rest klinkt wel goed. ik zou wel voor het testen demo's gebruiken anders willen ze de spellen moet kopen. als ie bij mij in de buurt zal zijn zal ik zeker ff binnen komen en daar voortaan spellen kopen

 

groetjes blue

 

Hoe zou jij het vinden als er een game winkel in jouw stad, of dorp komt?

Die heb ik al wel, maar die zitten op plekken waar ik niet vaak kom / prettig vind om heen te gaan. Als er eentje zou komen op een voor mij prettige plek, zou ik dat wel fijn vinden.

Zou je de winkel vaak bezoeken?

Gewoon als ik van plan ben een game aan te schaffen en als het echt een toffe winkel is, misschien ook ff kijken als ik er toch langs kom.

Heb jij in jouw stad of dorp een grotere elektronica winkel die bijv. Ook games verkoopt? 

Ja

Zo ja, zou je dan sneller geneigd zijn om snel in de game winkel te stappen, of ga je toch liever naar de grotere elektronica winkel?

Ik haal meestal online en kijk dan waar de prijs het goedkoopste is. Dat zou ik ook doen met winkels in real life.

Stel de prijzen in de buurt winkel zijn iets hoger (€2/€3) dan in de grote elektronica winkel, zou je dan wel of niet naar de buurt winkel gaan?

2 à 3 euro is niet zo veel, dus dat zou dan echt aan de locatie en de sfeer in de winkel liggen. Dus bv als de muziek er keihard aan staat, vind je mij daar niet.

Voor nee waarom niet?

Oh lol, dat staat hierboven al.

En stel je wilt de nieuwste game kopen bijvoorbeeld Cyberpunk 2077. Als je de game online besteld heb je hem op de release dag ergens in de middag thuis. Je kan ook naar de game winkel toe gaan en hem meteen kopen en thuis meteen spelen, dit kost je wel (€2/€3) meer.  Zou je dan wachten tot de game in de middag wordt bezorgd, of zou je snel na school langs de winkel fietsen en de game voor iets meer geld meenemen?

Ik zou 'm sowieso thuis laten bezorgen, want da's veel chiller vind ik. Ik speel toch bijna nooit nieuwe games.

Wat zouden de ideal openingstijden moeten zijn volgens jou?

Ehm, doordeweeks heb ik geen voorkeur voor de ochtend, maar 's avonds tot 19h is wel handig na school en werk enzo. In het weekend iets van 9h30 tot 20h ofzo?

Wat moet de game winkel naast vele games allemaal nog meer in hun inventaris moeten hebben? 

Consoles en accesoires? Dus bv controllers, headsets, usb-sticks, etc. Dingen die je gebruikt bij het gamen.

Zou jij als bijbaantje willen werken in een game winkel? Of misschien zelfs als stage?

Ik heb er te weinig verstand van om aangenomen te worden in zo'n winkel, maar het lijkt me wel leuk, mits de sfeer in die winkel fijn is. Stage is niet van toepassing bij mij.

Wat voor speciale acties/ aanbiedingen moet de winkel aanbieden om jouw naar de winkel te trekken? Probeer wel realistisch te zijn, maar niet te.

Je oude games omruilen voor nieuwe. Je zou dan iedereen hun games kunnen laten inleveren en diegene dan punten toekennen. Vervolgens geef jij als eigenaar alle ingeleverde games een prijs in punten. Dus als ik fifa 11 inlever, zijn dat minder punten dan fifa 18. Met het aantal punten wat ik heb ingeleverd, kan ik dan later nieuwe games halen die door anderen zijn ingeleverd van dat puntenaantal wat ik heb.

Hoe zou de winkel  eruit moeten zien, bijvoorbeeld een industriële uitstraling met hout, en zwarte tinten,  of juist heel modern met veel wit, lampjes hier en daar? Hoe zie jij zo'n winkel voor je?

Sorry hier heb ik niet echt een beeld bij.

 

Succes!

Gr. Pin

• Hoe zou jij het vinden als er een game winkel in jouw stad, of dorp komt? Fijn lijkt het me, een extra winkel waar game spullen te vinden zijn. Zelf game ik niet, maar bij het vinden van een cadeau voor anderen zou een game winkel van pas kunnen komen. 

• Zou je de winkel vaak bezoeken? Naar mijn vermoeden zou ik rond de feestdagen en bij de verjaardag van een vriend(in) de winkel opzoeken. Niet heel regelmatig dus, maar wel vrij jaarlijks?

•Heb jij in jouw stad of dorp een grotere elektronica winkel die bijv. Ook games verkoopt? Ja. Best veel. Echter vind ik winkels van een zelfstandige uitbater, winkels met een eigen persoonlijkheid zeg maar, prettiger. 

• Zo ja, zou je dan sneller geneigd zijn om snel in de game winkel te stappen, of ga je toch liever naar de grotere elektronica winkel? Liever een kleine winkel, waar de uitbater of winkelbediende je persoonlijk advies kan geven. 

• Stel de prijzen in de buurt winkel zijn iets hoger (€2/€3) dan in de grote elektronica winkel, zou je dan wel of niet naar de buurt winkel gaan? Nog steeds naar de zelfstandige winkels, vermoed ik. Ik houd niet zo van gigantische shops met veel drukte. 

• Voor nee waarom niet? /

• En stel je wilt de nieuwste game kopen bijvoorbeeld Cyberpunk 2077. Als je de game online besteld heb je hem op de release dag ergens in de middag thuis. Je kan ook naar de game winkel toe gaan en hem meteen kopen en thuis meteen spelen, dit kost je wel (€2/€3) meer.  Zou je dan wachten tot de game in de middag wordt bezorgd, of zou je snel na school langs de winkel fietsen en de game voor iets meer geld meenemen? Ik bestel niet graag online. Vaak heb ik moeten omlopen naar postkantoren, om daar nog eens een tijd in de rij te moeten wachten. Dat omdat ik zelden thuis ben op levertijdstippen. 

• wat zouden de ideal openingstijden moeten zijn volgens jou? 10-18 op weekdagen, en op zaterdag.

• Wat moet de game winkel naast vele games allemaal nog meer in hun inventaris moeten hebben? Cadeaubonnen, voor mensen als ik die geen kennis hebben van games. Heb je toch nog een mooi cadeau om te geven. 

• Zou jij als bijbaantje willen werken in een game winkel? Of misschien zelfs als stage? Best wel. Zeker als het om een zelfstandige winkel gaat, waar je dicht bij de uitbater staat. Daarmee bedoel ik dat ik liever niet zou werken in een grote keten waar alles er vrij onpersoonlijk aan toe gaat. 

• Wat voor speciale acties/ aanbiedingen moet de winkel aanbieden om jouw naar de winkel te trekken? Probeer wel realistisch te zijn, maar niet te. Goh, ehm, iets van korting op een tweede artikel, of een afgeprijsde koptelefoon bij het aankopen van een duur toestel? Gratis lolly’s aan de kassa zijn ook altijd een pluspunt. 

• Hoe zou de winkel  eruit moeten zien, bijvoorbeeld een industriële uitstraling met hout, en zwarte tinten,  of juist heel modern met veel wit, lampjes hier en daar? Hoe zie jij zo'n winkel voor je? Persoonlijk houd ik van houten interieur. Echter zou een moderne uitstraling bij een gamewinkel passen. Hout zou dan weer een gevoel van kwaliteit kunnen geven. 

 

Gr. Kenshin

Heyo mensen,

Dit is so awesome! Zo ontzettend mooi dat jullie je mening willen delen hier. En het vragenlijstje willen invullen!

Ik heb meer nagedacht over het interieur. Ik ben het eens met blue geen witte vloer en dan ook geen te donkere kleuren. Ik denk zelf aan een houte vloer. Eerst wou ik wit eiken hout, of grijs eiken hout doen. Maar aan de andere kant dacht ik ook aan een gietvloer. Met betonlook bijv. Alleen ja, idk. Ik wil iets hebben dat de klant binnen komt en echt iets heeft van WAUW het is prachtig. 

De buitenkant van de stellingen wou ik al hout maken en bij de PlayStation games het logo PlayStation met hout en blauw/witte kleur/glas maken. En Xbox met het groen dan. Aan de andere kant wil ik ook niet teveel hout hebben. Maar alleen maar wit is ook zo typisch iets.

 

See ya!

Spookyzx. 

Reageer