Vraag

Verjaardagsgeld


  • Anonymous
  • 0 reacties
Mijn vraag is hoeveel verjaardags geld jullie ongeveer krijgen en hoe oud jullie zijn.

19 reacties

Ik krijg niet echt verjaardagsgeld. Soms tien euro van iemand of een cadeau bon, maar niet boven de 50 euro. Het verschilt ook. Ik word bijna 14.
Ow leuke vraag!
Laatst een verjaardag gegeven met me bestie.
Waren ong 60 mensen en ik kreeg gemiddeld 10 euro per persoon dus dat kwam rond de 600 euro!
Maar al zou ik het zelf vieren zou ik gokken op 50 ong.
Of bedoel je met verjaardagsgeld geld van familie?
Dan kan ik hem moeilijk beantwoorden aangezien mijn verjaardag niet gevierd mag worden vind mijn vader... dus 0 euro
Van me ouders krijg ik 100 EUR en van me oma 50 en me andere ook 50 EUR me Opa 50 en dan nog andere familieleden ong samen +-300 EUR dus samen +- 550 EUR van familie
Ik ben 12 en het verjaardags geld dat ik krijg verschilt. Dit jaar was het ongeveer 45 euro. Vorig jaar 90, maar toen spaarde ik voor iets en toen gaf iedereen wat geld. Van mijn oma en opa krijg ik bijvoorbeeld 20 en van mijn tante 15 enzo.

• Galaxy
Ik ben 15 en ik heb er zelf voor gekozen om mijn verjaardag niet te vieren en geen cadeaus te krijgen. De laatste keer dat ik mijn verjaardag vierde was ik 13 en heb ik ongeveer 70-90 euro gekregen.
0 euro, ik krijg geen verjaardags geld en ik ben 12 jaar oud
Reputatie 2
Badge +9
Meestal +/- €150,- van me ouders. Of een kado in die prijscategorie.

Me opa en oma €30,-. En van me buren €25,-, tante €20,- en dat is het. Dus bij me kaar +/-€225,-

Gr:Mr.S
Ik heb ongeveer 250 gekregen en nog wat kleine cadeautjes.
Ik krijg meestal 80 van mijn hele familie en 30 van mijn ouders dus ong 110 euro
Niet veel hoor ik als ik jullie hoor

Gr
[quote=Ronald2001]Ow leuke vraag!
Laatst een verjaardag gegeven met me bestie.
Waren ong 60 mensen en ik kreeg gemiddeld 10 euro per persoon dus dat kwam rond de 600 euro!
Maar al zou ik het zelf vieren zou ik gokken op 50 ong.
Of bedoel je met verjaardagsgeld geld van familie?
Dan kan ik hem moeilijk beantwoorden aangezien mijn verjaardag niet gevierd mag worden vind mijn vader... dus 0 euro[/quote

waarom mag jij je verjaardag niet vieren vah je vader?
Ik krijg meestal rond de 30 of 40 euro van mijn gezin. Ik woon met veel mensen thuis maar verder van mijn familie. naah die komen meestal niet
ik krijg meestal van mijn ouders en opa en oma een cadeau. de rest van de mensen die komen geven me meestal rond de 10 euro wat bij elkaar opgeteld ongeveer 50/ 60 euro is
ghost
Ongv 200-250
In totaal vaak 80 euro (bijna 16 jaar oud) en van mijn ouders krijg ik geen geld maar 10 rijlessen.
Ik ben momenteel 16. Wat ik krijg varieert, soms een nieuwe telefoon en momenteel krijg ik ook mijn rijbewijs cadeau. Een auto als ik 18 ben, kreeg ik al te horen. De jaren hiervoor kreeg ik rond de ~140 euro van iedereen in totaal.
Ik ben 14, eerder kreeg ik van mijn ouders rond de 40/50 euro.
maar sinds dit jaar 100 euro. Van mijn opa en oma 10, andere opa en oma 25 en van mijn oom 15. Dat was verder mijn familie, dus ongeveer 150 euro
Leuke vraag!

Toen ik 13-16 was kreeg ik meestal tussen de 100€ en 200€ aan geld. In de loop van de jaren is dit vaak meer geworden.

Natuurlijk varieert het heel erg en zal je op een wat oudere leeftijd toch andere cadeaus krijgen dan als je 14 bent.

Bedankt voor je leuke vraag ☺️
Reputatie 3
Badge +3
Heey,

Ik kreeg altijd rond de € 80,-. Nu € 30,-.Sinds dit jaar vier ik me verjaardag niet meer met me eigen fam. Door iets wat in Aug is gebeurd. Ik vier het samen met me vriendin haar ouders en haar opa en oma. En dit jaar heb ik ze mee uit eten genomen om het te vieren. Gewoon met ons 6en. Groter hoeft ook niet. Ik ben blij met hun.

^
Future

Reageer