Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Verboden te werken in de stad

hey allemaal,
thuis komen we geld te kort,
ik heb zelf ook geld nodig enzo
ik heb bij bas, jumbo en alberthijen gesolliciteert maar ze zeggen allemaal nee =S
En bij mij in de straat wil k niet werken want j hebt alleen maar van die *****es in deze winkels,
en daar heb k bepaald geen zin in,
dus ik wil werken in de stad,
en me ma wil leuk doen met j bent nog veelste jongen dit dat,
echt van die moeders preken weer eens =S
maar k heb geld nodig, en zij ook,
we redden de maand geen eens met het geld dat zij krijgt,
en alsnog blijft ze moeilijk doen,
ze blijft plakken bij ga bij etos werken
maar zij geven alleen vakantie werk en dat wil k niet
en die mensen die daar werken bevallen mij helemaal niet,
jezus christus k word echt gek,
iemand miss een tip ofzo,
want ze is echt eigenwijs soms =SS

4 reacties

Ouders, ze blijven altijd irritant...
Zorg dat je een goed plan opstelt met winkels waar je wilt werken en waar je eventueel toegelaten zou worden. Laat dit aan je moeder zien, dan ziet ze dat je dit graag wil doen en kan ze de opties bekijken..
Het is ook maar iets hoor.. Niet dat ik hier echt veel van weet..
Maar hoop iig dat je hier iets aan hebt (;
xx
je kan ook naar een friettent gaan, of de bloemen winkel.

bij de intertoys ofzo kun je in het magazijn werken .. 

gewoon kijke overal
je kan ook gewoon tevreden zijn met het vakantiewerk en dan ondertussen verder kijken?
heb je in ieder geval al tijdelijk een paar uur werk...
je kan ook en dat vakantie werk en folders ofzo lopen. heb je toch al weer meer werk samen???
weet het verder anders ook niet 😉
Het is natuurlijk harstikke fijn dat je werkt wilt gaan doen, maar let echt op je studie. Je school gaat gewoon echt voor.. Dus al zou het bijvoorbeeld op een zaterdag of zondag kunnen is dat gewoon harstikke leuk meegenomen. Maar ga niet naar school en dan ook nog is werken het hele weekend. Je komt jezelf echt een keer tegen, dat heb ik gehad.. momenteel.

Wat ik doe.. misschien vind jij dat ook leuk. Ik werk in de bediening, moet ik borden serveren, tafels indekken, af en toe bestek even afdrogen, ijs wegbrengen, bestellingen opnemen. Je zou kunnen kijken bij restaurants want je bent momenteel 16, dus dan moet dat echt wel goed komen denk ik zo..

Bel je gewoon een aantal restaurants bij jou in de buurt op en dan zeg je dat je werk zoekt voor in het weekend. Misschien moet je dan ook wel op gesprek komen, laat het maar over je heen komen.. komt echt goed ;)

Trouwens, harstikke lief dat je dat voor je moeder doet echt top!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen