Vraag

Vakkenvullen

  • 24 April 2020
  • 2 reacties
  • 238 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi, ik heb gesolliciteerd als vakkenvuller. Nadat ik wat had rond gevraagd bleek het zo dat je telkens naar je teamleider moet om te vragen wat je kan doen? Kan iemand kort zijn dag beschrijven als vakkenvuller met daarin duidelijk aangegeven wanneer en waarvoor hij naar zijn teamleider gaat?


2 reacties

Heyo,

Ik ben momenteel vulploegleider, maar ben op me 14e begonnen als vakkenvuller.

Ik werk momenteel bij een Jumbo filiaal. In elke winkel is het beleid anders dus wat ik vertel kan anders zijn dan bij het filiaal dat jij gaat werken.

Mijn werkdag (Do: 17-20).

kort samengevat:

Optijd aankomen,

Kijken op blaadje,

Container pakken,

Inpakken,

Spiegelen,

Kijken op blaadje of je iemand kan helpen/ vragen aan je teamleider,

Inpakken,

Spiegelen,

Afmelden,

Naar huis.

Of je gaat al eerder naar huis.


Ik ga alleen naar me teamleider om hallo te zeggen, of te melden dat je er bent.  Meestal doe ik al een praatje voor dat ik moet werken, ik zorg ervoor dat ik altijd een halfuur van te voren ben. Ja dit is wel wat overdreven, kwartier of 10min is vroeg genoeg. 

Verder ga ik naar me teamleider toe als ik op het blaadje heb gekeken waar de meeste colies(dozen) zijn en als bevestiging vraag of ik misschien kan helpen bij dat gangpad. Je kan ook meteen vragen van: Ik ben klaar met me eigen gangpad, wat mag ik nu doen? Omdat ik zelf een gruwelijke hekel heb aan wat mag ik nu doen vragen elke keer ga ik zelf opzoek naar dingen, en vraag dus als bevestiging iets van: Heyo, ik ben klaar met me eigen gangpad en heb het ook gespiegeld. Ik zag op het blaadje dat Lars frisdrank moest doen en 350colies had, is het goed als ik hem help tot 8? Dat klinkt beter vind ik. Dan toon je ook wat initiatief. Daar houden mensen van.

Of ik ga naar de teamleider als ik iets niet kan vinden, en me afvraag of het misschien nieuw is, of als we heel veel colies hebben van hetzelfde product.  Stel je hebt 20 colies van Milka oreo chocolade, dan kan je wel begrijpen dat het nogal ongewoon is, of je hebt iets gekregen maar de producten in de doos zijn heel dicht op datum of zelf over de datum.

Al laatste ga ik naar de teamleider toe als ik naar huis ga. Dan zeg ik zoiet van Fijne avond**.

Dus uiteindelijk valt het best mee hoevaak je naar je teamleided toe gaat.

See ya!

Spookyzx. 

 

 

Ja, daar ben ik ook benieuwd naar! Ik zou het zelf niet weten.. hopelijk is er iemand die het ons kan uitleggen :)

Groeten,

TheColorGreen

Reageer