uniform bij dirk

  • 26 June 2018
  • 4 reacties
  • 1285 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
dirk of ook wel bas genoemd ik wil daar werken maar mense die daar hebben gewerkt je moet dat shirt drage van dirk maar heeft dirk een broek want k merk echt vaak dat ze zo allemaal een wijde broek hebben . en als je broek moet dragen daar wie weet welke supermarkt je eige broek mag dragen want die wijde broeken vind ik echt niet kunnen

4 reacties

en welke supermarkt geeft eigenlijk best betaald aan 14 jarige
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

In ieder geval kun je bij de Albert Heijn je eigen broek dragen. Ik ben er ook vrij zeker van dat het uurloon ook het hoogst ligt. Je zult dan wel tot je volgende verjaardag moeten wachten, maar Albert Heijn voldoet aan je criteria.
Bij de Hoogvliet en Spar kun je sowieso je eigen broek dragen, maar ik snap niet wat er zo erg is met die broek bij de Digros? Want als ze broek daar niet lekker zat dan zouden ze dat wel aangepast hebben, en misschien is de medewerker die je met die broek zag wel veel te groot. En anders moet je het uiteraard gewoon vragen bij je sollicitatiegesprek!
@ikben ikben new acc vind ze gewoon niet mooi . ik ben echt zo iemand die heel erg belangrijk vind hoe ik er uitzie ook al zit ik te werke ofz.

Reageer