Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Uitgelopen DJ/Producer hobby, help!

• 14 april 2014
  • 4 reacties
  • 525 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

(Ik heb geen onder welk onderwerp ik dit moet plaatsen.)

Sinds een jaar geleden begon ik me heel erg te interesseren in muziek. Daardoor ging ik me eigen muziek proberen te maken, alleen dat lukte me maar niet. Ik wou zo graag me eigen muziek hebben. Dus toen bedacht ik me om non-copyright muziek van internet te halen en het onder mijn naam op YouTube te zetten. Mijn kanaal werd steeds maar groter en groter. Alleen sinds ik gister een teaser (trailer) had geüpload, begonnen veel mensen het te delen omdat ze het erg goed vonden  en nu is het zelfs bij producers terecht gekomen.

Samengevat: Ik heb mezelf in de nesten geholpen door dingen onder mijn naam te zetten.

Wat ik verstandig om nu te doen?

Antwoord please snel want die producers willen me.
Bedankt alvast!

4 reacties

Vertel gewoon dat het non copyright muziek is van andere sites je kunt desnoods een paar keer de zelfde bericht sturen als je er egt geen zin meer in hebt sluit je je kanaal gwn
Ik raad je aan om filmpjes op youtube te gaan kijken over hoe mensen muziek maken. Ik ken programma's als Reason en Fruity Loops. Bitwig en Ableton Live. In deze programma's kan je muziek maken. 

Ga niet in op producers. Verwijder zo nu en dan zo'n 'gejat' filmpje en probeer echt je eigen dingen te maken. 
Badge +17
Het is toch niet tof om te gaan strijken met de eer van iemand anders? Gewoon stoppen met muziek 'jatten' en je eigen muziek maken! Desnoods sluit je je kanaal en begin je opnieuw.
hahahaha... jij hebt dit ook op bax-forum gezet!!!! en uiteindelijk werd dat topic bekend en heb je daar gezegd dat je het verhaal verzonnen hebt!! dus ga niet hier zielig doen want je kunt hier wel een schuilnaam hebben... maar bij bax staat je echte naam...

Reageer