Hooi!
Ik loop nu al zo'n 3 en een half jaar kranten. En het begint aardig saai te worden. Dat was het altijd al maargoed. Iemand tips?
*stoppen noem ik geen tip want dan heb ik geen geld
*Muziek opzetten vind ik ook niet zo leuk
Tips voor krantenlopen
A
A
ga met een vriend
A
hoi,
weet niet hoe jij je kranten rondbrengt ...
maar je kan misschien keer op skates gaan?
of er beetje een wedstrijd met jezelf van te maken door te zeggen normaal doe ik er zo lang over met bezorgen morgen moet het 3 minute sneller...
weet dat mijn nichtje het altijd met haar hond doet 😛 is die ook gelijk uitgelaten mja weet natuurlijk niet of je hond hebt 😉 en of het haalbaar is in de wijk die je loopt om dat te doen :p
wat ik altijd bij saaie monotone klusjes doe is kijken hoever ik kom met de woordjes die ik voor een bepaald vak moet leren. ben toch al saai bezig dus kan er net zo goed wat saai schoolwerk tussendoor in mijn hoofd.
meer zou ik ook niet weten ;)
groetjes
ps. vraag eens als je collega's tegenkomt hoe die het doen? misschien zit daar ngo een goede tip tussen
weet niet hoe jij je kranten rondbrengt ...
maar je kan misschien keer op skates gaan?
of er beetje een wedstrijd met jezelf van te maken door te zeggen normaal doe ik er zo lang over met bezorgen morgen moet het 3 minute sneller...
weet dat mijn nichtje het altijd met haar hond doet 😛 is die ook gelijk uitgelaten mja weet natuurlijk niet of je hond hebt 😉 en of het haalbaar is in de wijk die je loopt om dat te doen :p
wat ik altijd bij saaie monotone klusjes doe is kijken hoever ik kom met de woordjes die ik voor een bepaald vak moet leren. ben toch al saai bezig dus kan er net zo goed wat saai schoolwerk tussendoor in mijn hoofd.
meer zou ik ook niet weten ;)
groetjes
ps. vraag eens als je collega's tegenkomt hoe die het doen? misschien zit daar ngo een goede tip tussen
A
Het probleem is als ik iemand mee neem dat ike loon ook moet dele .. ik doe dit trouwens wel eens omdat het een stuk gezelligeris. En ik heb geen hond maar skates is idd wel een idee ik ga het proberen e. Volgens mij gaat dat ook sneller 😉
Uhmmm... Maak er misschien een spelletje van. Wel lastig hoor. Of neem iemand mee, misschien een hond, of een vriend/vriendin of ga op skates.
A
Ga lekker vakken vullen bij de appie!
A
Heeyy.
Zoek een ander baantjee :)
Bijvoorbeeld, bij de c1000 off appie heijn 😉 of bij de bakker of chinees of patatzaak of weetikveell je kan zoveel doen ;)
Misschien kan je ook bij een kledingwinkel gaan werken?
xxx<3
Zoek een ander baantjee :)
Bijvoorbeeld, bij de c1000 off appie heijn 😉 of bij de bakker of chinees of patatzaak of weetikveell je kan zoveel doen ;)
Misschien kan je ook bij een kledingwinkel gaan werken?
xxx<3
A
Ik heb wel een tip over wat je niet moet doen.
Dump je kranten niet ergens, maar breng ze wel gewoon altijd rond! Het klinkt misschien raar, maar ik heb ze gedumpt.
En daar komen ze bijna altijd achter. En dan kom je bij de politie terecht...
Dus haal het niet in je hoofd om ze te dumpen.
Toen ik nog wel mijn krantenbaantje had, liep ik hem altijd samen met iemand. Da's gezellig, en je kan lekker kletsen, en je bent klaar voor je het weet.
Hopelijk heb je er wat aan!
X
Dump je kranten niet ergens, maar breng ze wel gewoon altijd rond! Het klinkt misschien raar, maar ik heb ze gedumpt.
En daar komen ze bijna altijd achter. En dan kom je bij de politie terecht...
Dus haal het niet in je hoofd om ze te dumpen.
Toen ik nog wel mijn krantenbaantje had, liep ik hem altijd samen met iemand. Da's gezellig, en je kan lekker kletsen, en je bent klaar voor je het weet.
Hopelijk heb je er wat aan!
X
A
Ik ging zelf altijd op met de fiets en dan muziek op of met een vriend deelde ik de wijk. Probeer een race te doen en verbeter je eigen tijd?
A
Appie 4 the win!!!!!!
A
Ey
Je doet het al zo’n 3,5 jaar ? Dat betekend dus dat je wel wat ouder bent dan 13? Ik gok misschien 15? Je kan gewoon in de supermarkt werken ?veel leuker dan de kranten vooral in de winter!! Was altijd super koud enzo. Albert Heijn is wel een aanrader ?
Je doet het al zo’n 3,5 jaar ? Dat betekend dus dat je wel wat ouder bent dan 13? Ik gok misschien 15? Je kan gewoon in de supermarkt werken ?veel leuker dan de kranten vooral in de winter!! Was altijd super koud enzo. Albert Heijn is wel een aanrader ?
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.