Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Tips om geld te verdienen? (bijbaantjes)

ik zoek veel baantjes om geld te verdienen.

ik doe op school al dingen tegen een vergoeding en thuis doe ik een hondenuitlaatservice.

ik wil ook in de ah gaan werken maar dat mag ik niet van mn moeder.

hebben julllie nog meer baantjes voor me die ik na school of in het weekend kan doen?

niet na 20:00 uur graag en ook niet voor 8:00 uur.

18 reacties

Je kan een krantenwijkje nemen het verdient niet super maar het is an school en meestal al klaar in een uur je kan ook een grotere wijk doen en samen met een vriend/vriendin gaan 😉
hoi,

ik heb een aantal kinderen in mijn wijk bij wie ik oppas. en een aantal daar pas ik op na schooltijd zodat hun vader of moeder even boodschappen kan doen. of naar sportschool ofzo... oke ik heb veel 's avonds... maar misshcien heb jij ook wel paar mensen met kinderen op wie jij in de middag kan oppassen?

groetjes.

ps. waarom is je meoder tegen op werken bij AH?
ik wil ook een extra baantje en werken bij een ah maar daar moet je allemaal 18 ofzo voor zijn. ik wil niet oppassen want je weet iet wat die vader doet. (zoals aanranden ofzo). ik laat al 1 hond uit voor een hele week. maar dat is best weinig. hebben jullie suggesties?
Je kan een krantenwijkje nemen het verdient niet super maar het is an school en meestal al klaar in een uur je kan ook een grotere wijk doen en samen met een vriend/vriendin gaan ;D

Daar klopt niks van, een krantenwijk staat erom bekend dat het het best verdiende baantje is. Als we praten over de ochtendkrant dan, daar verdien je zo 100 euro per week mee. Zelf loop ik de middag krant 1x per week op woensdag en daar ben ik dan anderhalf uur mee bezig maar met vouwen erbij 2 uur en daar verdien ik €5.10 mee. En je hebt natuurlijk ook nog de kerstkaartjes waarmee je minstens 100 euro ophaalt 😉
Hoi,

Op internet zijn er heel wat site waar tips op staan om geld te verdienen.
ik verdien geld met youtube :P
is een heel leuk bij baantje
ik hoef alleen maar leuke video's te maken en het geld komt gewoon aanlopen
(maar let dan niet op sommige reacties ik ben ook een keer uitgemaakt voor *************)
Doe zelf klusjes thuis of doe aan bijles! Dan kun je eerste klassers gewoon helpen (Weet niet echt hoe oud je bent maar ok) Per uurtje gewoon 5 euro, das mooi meegenomen!! Je kan ook een groepje doen van 2-3 kinderen die bij elkaar in de klas zitten is ook mooi meegenomen!!
per uur 5 euro! ('o') arme bruggertjes
per uur 5 euro! ('o') arme bruggertjes

Haha! Ja ik moet ook 5 euro betalen voor wiskundebijles, snap er dus niks van 😛
the dancer : moet jij dat zelf betalen ?!
the dancer : moet jij dat zelf betalen ?!

Ja ik krijg bijles van iemand uit de 4e en ik zit in de 2e.

Oh, ik zie nu pas dat je bedoeld of ik het zelf betaal, nee. Mijn ouders doen niet moeilijk over geld dus ik vraag het gewoon 🙂
owke ik schrok al
Edit door moderator: gebruiker is verbannen van het forum.

ze is onder de18 dus is het strafbaar trouwens wrm zou ze dat willen doen ?
ik wil dus niet als************** gaan werken he. als dat is waarvoor die rode letters staan. die strren deed ik zelf dus niet het forum zelf. graag wat tips?? ik heb ook gesolliciteerd bij 2 ah's. nu maar duimen dat ik wordt aan genomen.
en kijk naar vakantiebaantjes, dit geld kun je opsparen, het is altijd extra 😉
maar wat voor baantjes dat?? want ik zoek ook.
Mine, je bent 15. In principe kun je zo beetje overal aan de bak, is de mcdonalds niks? Moet je wel schoonmaken en vervolgens mag je achter de kassa (als je 16 ben). Ik weet dat bij de thuiszorg nog dingen open liggen, mensen eten geven bijvoorbeeld. Je zou in een restaurant kunben werken. Wat dacht je van een camping (kinderen helpen met knutselen). Ziekenhuis zoekt ook altijd mensen voor, eten brengen, ziekenhuis bedden rijden. Nog meer tips nodig? Kunnen we altijd babbelen..
ja ik vind wat je zegt wel goed. ik ga er wel over nadenken.

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen