Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Tips om acteur te worden

Hoi mensen, ik doe al sinds dat ik een kind ben gekke dingen voor de camera en ik heb er altijd al over gedroomt film acteur te worden.
Ik heb nu ook al 3 jaar op toneel gezeten, en zit nu op drama op me eigenschool wat ongeveer nog een halfjaar gaat duren. ik heb al met een musical meegedaan en 3 toneelstukken ( niet professioneel maar hoorde gwn bij me toneelvereniging) Maar wat ik echt graag wil doen is in series en in films komen.
Niet in toneelstukken en musicals want dit is niet echt mijn ding.
maar nu is mijn vragen:

1. Hebben jullie tips om beter te acteren?
2. Weten jullie ergens waar ik me kan opgeven voor een reclame of wat dan ook
3. Een goede tip om audities zoals in filmes beter te halen.
4. Een manier om iets zelfverzekerder over te komen.
5. En misschien nog een goede manier om een beetje aftevallen, het is niet dat ik heel dik ben ofzo maar films/series/reclames zoeken toch wel vaak 'slankere' kinderen.

BTW ben 12 jaar bijna 13.  Met vriendelijke groet Iemandheid

4 reacties

Hoi mensen, ik doe al sinds dat ik een kind ben gekke dingen voor de camera en ik heb er altijd al over gedroomt film acteur te worden.
Ik heb nu ook al 3 jaar op toneel gezeten, en zit nu op drama op me eigenschool wat ongeveer nog een halfjaar gaat duren. ik heb al met een musical meegedaan en 3 toneelstukken ( niet professioneel maar hoorde gwn bij me toneelvereniging) Maar wat ik echt graag wil doen is in series en in films komen.
Niet in toneelstukken en musicals want dit is niet echt mijn ding.
maar nu is mijn vragen:

1. Hebben jullie tips om beter te acteren?
2. Weten jullie ergens waar ik me kan opgeven voor een reclame of wat dan ook
3. Een goede tip om audities zoals in filmes beter te halen.
4. Een manier om iets zelfverzekerder over te komen.
5. En misschien nog een goede manier om een beetje aftevallen, het is niet dat ik heel dik ben ofzo maar films/series/reclames zoeken toch wel vaak 'slankere' kinderen.

BTW ben 12 jaar bijna 13.  Met vriendelijke groet Iemandheid

er staat nu is mijn vragen maar ik bedoel nu zijn mijn vragen
Heey 

ik wil ook graag acteur worden alleen
ik heb geen ervaring der meee maaar
doe ook lollig voor de camera's vind
ik erg lollig maar ik kijk elke week op
deze website en schrijft me soms in 
;D

website: http://www.filmcastings.nl
dankjewel 😛 ik ga zeker even een kijkje nemen 😛
Heey 

ik wil ook graag acteur worden alleen
ik heb geen ervaring der meee maaar
doe ook lollig voor de camera's vind
ik erg lollig maar ik kijk elke week op
deze website en schrijft me soms in 
;D

website: http://www.filmcastings.nl

Echt heel erg bedankt ik heb me nu al opgegeven voor een trailer voor in een boek.
Het is niet betaald maar het is wel in leiden en daar woon ik dus het is wel heel handig om wat ervaring op te doen. Miss heb jij wel geholpen me droom uit te laten komen dus heel erg bedankt!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen