Vraag

Te duur cadeau?

  • 19 December 2022
  • 3 reacties
  • 61 Bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Heyy,

vraagje, een vriend is bijna jarig en ik wilde als cadeautje een iets geven wat ik over heb, het is vrij duur, en ik wil niet per se in zo’n situatie terecht komen dat we dat elk jaar bij elkaar doen of zo. Voor mij heeft het nu eigenlijk geen waarde meer, maar als ik zeg dat ik het voor hem gekocht heb gebeurt dat eerste en als ik zeg dat ik er het over hadden denk ik dat er helemaal geen waarde meer aan zit. 
moet ik dit cadeau wel geven, en wat moet ik dan zeggen als ik het geef?


3 reacties

Een cadeau moet je altijd geven met de instelling om er niks voor terug te verwachten. Natuurlijk weet ik niet watvoor cadeau je hem wilt geven. Dus ik ben heel erg benieuwd als je het wilt vertellen natuurlijk! 

Reputatie 4
Badge +2

@Melissie_x dat is natuurlijk waar, ik ga het maar gewoon geven denk ik en dan kijken we wel.

het is btw een horlogebandje twv 60 eu. Wij hebben er niks meer aan dus het blijft liggen of ik geeft T weg. Tnx voor je antwoord trouwens☺️

 

@EenAnoniemeJongen4 Het is wel een super uniek cadeautje en als je zeker weet dat hij het waard is om dit mooie cadeautje te krijgen dan zou ik het zeker doen!! 

Reageer