Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Straatroof voor geld

• Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen, ik woon in a'dam, en daar zitten veel jongeren in drugshandel enzo, hoe dan ook,
ik had die drugs, maar ik was geroofd, dus ik moest snel die money maken, want me chick was bijna jarig en ik zou louis vuiitton tas voor der kopen, daarom ging ik met een vriend van mij een straatroof in de avond zetten met pistool, er zat geen magazijn in hoor, alleen om diegene  bang te maken, intotaal hadden 700 euro, en die hadden we gedeeld, 350 om 350 euro,
en ik had die tas voor der gekocht, maar die vriend van me zegt dat die man ons zoekt om te vermoorden ofso en ik weet niet wat ik nu moet doen.... Naarde politie gaan is geen optie, want dan gaan ze vragen wrm die man achter me aan zit, 

Een andere vriend van mij zegt dat we met pistool die geladen is naar hem toe moeten gaan en als hij iets probeert moeten we hem in zn been schieten, maar dat durf ik nog niet

wat moet ik doen????????

16 reacties

Eigen schuld dikke bult.
Gewoon de waarheid vertellen, anders kom je alleen maar dieper in de nesten. Ik vind het niet erg slim van je, waar je allemaal in verzeild ben geraakt....
ja dit had je kunnen verwachten hé
is je vriendin echt zo belangrijk dat je er een roof voor pleegt?!?!, dalijk zit je in de gevangenis en dat zal je vriendin heus niet leuk vinden. die man zal jullie zeker niet opzoeken en vermoorden het zal wel zo'n fabe;tje zijn. of wat is het voor man? en wat voor jongeren zijn jullie?, maar in mijn ogen is naar de politie gaan ook geen optie.... maar eigenlijk wel het beste idee als die man dat echt zou kunnen.....
tenslotte is 700 euro VEEL geld
Uh , je hebt je wel erg in de nesten gewerkt zeg ... 

Maar toch .. Als je naar de politie gaat zullen ze je vasthouden , weet ik wel zeker ...
als je niks doet blijf je met een schuldgevoel rond lopen .
dus : zorg dat dat geld weer op z'n plek komt . Die vrienden van jou zijn slecht , dus kap met jullie vriendschap !! En wees verstandig , vertel het aan je ouders !! Zeg dat je spijt hebt !! Veel succes ! 

Toedeliezzz
Heey, je hebt een grote fout begaan en het is heel slecht van je etc. Dat weet je wel!! Je voelt je denk ik al behoorlijk schuldig dus dat hoeven we er niet in te wrijven, ik vind dat je hoe vervelend t ook ik naar de politie moet gaan, die regelt een afspraak met jou, je vriend en die man. Wel onder toezicht!!!!
waarschijnlijk moet je hem 700. (of meer) euro terug betalen en ga je een tijdje de bak ik. Maar ik durf te wedden dat je een minder lange straf krijgt omdat je hetzelfde verteld. Overleg het anders eerst s met een je vriend.

Maar uiteindelijk vermoord worden lijkt me erger dan eventjes naar de gevangenis.

Veel sterkte BE STRONG!!!!
ik ben er voor je als je hulp nodig hebt, (als je dit doet vertel me dan plss hoe het afloopt)

Xxx
Lotteb , ik zou mezelf niet aangeven , de kans is niet heel groot dat ze hem ontdekken , dus .... 
kijk hoe dom je bent dat je dit op internet zet man
Ja, dit verhaal is sws nep.
Ten eerste drugs bij me dus je moest snel gaat maken?
Als je hash of wiet bij je had is de waarde niet rond de 350 alleen bij drugs zoals Cocaine
ten tweede, wrm zou iemand 700euro op zak hebben in de nachten het geven dat kan alleen als je hem 700had laten pinnen.
3de, een LV tas kan je sws niet voor 350 kopen en als je echt zulke dingen deed zou je het niet "roven" noemem of snel money maken
ten 4de hoe kan die man jou tegen jounzeggen dat hij je dreigt te vermoorden als je hem in de avond overvalt.
Hallo iedereen, ik woon in a'dam, en daar zitten veel jongeren in drugshandel enzo, hoe dan ook, ik had die drugs, maar ik was geroofd, dus ik moest snel die money maken, want me chick was bijna jarig en ik zou louis vuiitton tas voor der kopen, daarom ging ik met een vriend van mij een straatroof in de avond zetten met pistool, er zat geen magazijn in hoor, alleen om diegene bang te maken, intotaal hadden 700 euro, en die hadden we gedeeld, 350 om 350 euro, en ik had die tas voor der gekocht, maar die vriend van me zegt dat die man ons zoekt om te vermoorden ofso en ik weet niet wat ik nu moet doen.... Naarde politie gaan is geen optie, want dan gaan ze vragen wrm die man achter me aan zit, Een andere vriend van mij zegt dat we met pistool die geladen is naar hem toe moeten gaan en als hij iets probeert moeten we hem in zn been schieten, maar dat durf ik nog niet wat moet ik doen????????
  tuurlijk en ik ben het zusje van justin bieber echt  dit is nep 1 jij kan van je leven niet aan een wapen komen twee ik heb wel echt conacten en jij zou met je fanatie geen dag uit houden in de amsterdamse onderwereld je word de eerste maand al door je kop geknald en ja conacten me opa heeft in hartje amsterdam een cafe en daar komen af en toe top onderwereld figuren ik ga geen namen noemen maar mensen die medere opdrachten hebben gegeven voor brute en heftige afrekingen dus ga asjebliefd met je fanstie naar een dokter
Hallo iedereen, ik woon in a'dam, en daar zitten veel jongeren in drugshandel enzo, hoe dan ook, ik had die drugs, maar ik was geroofd, dus ik moest snel die money maken, want me chick was bijna jarig en ik zou louis vuiitton tas voor der kopen, daarom ging ik met een vriend van mij een straatroof in de avond zetten met pistool, er zat geen magazijn in hoor, alleen om diegene bang te maken, intotaal hadden 700 euro, en die hadden we gedeeld, 350 om 350 euro, en ik had die tas voor der gekocht, maar die vriend van me zegt dat die man ons zoekt om te vermoorden ofso en ik weet niet wat ik nu moet doen.... Naarde politie gaan is geen optie, want dan gaan ze vragen wrm die man achter me aan zit, Een andere vriend van mij zegt dat we met pistool die geladen is naar hem toe moeten gaan en als hij iets probeert moeten we hem in zn been schieten, maar dat durf ik nog niet wat moet ik doen????????
  tuurlijk en ik ben het zusje van justin bieber echt  dit is nep 1 jij kan van je leven niet aan een wapen komen twee ik heb wel echt conacten en jij zou met je fanatie geen dag uit houden in de amsterdamse onderwereld je word de eerste maand al door je kop geknald en ja conacten me opa heeft in hartje amsterdam een cafe en daar komen af en toe top onderwereld figuren ik ga geen namen noemen maar mensen die medere opdrachten hebben gegeven voor brute en heftige afrekingen dus ga asjebliefd met je fanstie naar een dokter

Yara jij bent 11 ofso eerst praat je van ja ik heb Ferrari etc etc.
en dan kom je met je kan geen wapen kopen iedereen kan een wapen kopen als je maar mensen kent Amsterdamse onderwereld? Niemand heeft het er over gehad word eerst13+ voordat je onzin gaat lullen
dit is nep man-_-  ten 1e je begint er zitten veel jongeren in drugs handel... raar als je er over nadenkt, want je kan gewoon naar een coffee shop gaan die ze daar 10 in een straat hebben dus waarom zou iemand naar jou gaan. adam is geen ghetto, dit is geen South Central,Detroit of de Bronxx nee dit is nederland. aan een wapen komen is makelijk maar wapen kopen zonder kogels?! dat snap ik niet. verder in nederland wiet verkopen, en dan 350 proberen te maken... eh succes man, met wiet maak je bijna geen geld enigste manier is cocaine in amerika dealen. en dan dit op KT zetten als dealer een dealer heeft altijd een wapen bij een back up stash en die ramt altijd de gene die zn drugs wil stelen. dit is geen amerika, jij bent geen 50 cent, iedereen weet dat dit nep is.  de enigste nederlandse criminelen zijn de gasten die de Diamond Heist in schiphol gepleegd hebben maar dat zijn eigenlijk geen criminelen meer want niemand is omgeraakt en de kraak was binnen 5 minuten en niemand had iets in de gaten dat zijn meer helden in mij ogen maar toch.
tuurlijk en ik ben het zusje van justin bieber echt dit is nep 1 jij kan van je leven niet aan een wapen komen twee ik heb wel echt conacten en jij zou met je fanatie geen dag uit houden in de amsterdamse onderwereld je word de eerste maand al door je kop geknald en ja conacten me opa heeft in hartje amsterdam een cafe en daar komen af en toe top onderwereld figuren ik ga geen namen noemen maar mensen die medere opdrachten hebben gegeven voor brute en heftige afrekingen dus ga asjebliefd met je fanstie naar een dokter
Yara jij bent 11 ofso eerst praat je van ja ik heb Ferrari etc etc. en dan kom je met je kan geen wapen kopen iedereen kan een wapen kopen als je maar mensen kent Amsterdamse onderwereld? Niemand heeft het er over gehad word eerst13+ voordat je onzin gaat lullen
-Tekst verwijderd, in strijd met de forumregels.-
en terecht , moet je maar gewoon werken voor je geld ik denk dat je je zelf gewoon moet aangeven 
Als je niet in de probleme wil komen ga je naar buro halt www.halt.nl. zeg eerlijk wat er is en ook tegen je babe okê daar krijg je bescherming tegen die enge man en kom je er simpel met een taakstraf fanaf (je krijgt dus ook geen strafblad)

Xxx kyrtje

Reageer