Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

Sparen

• Anonymous
  • 0 reacties
Hee,
ik ben 14 jaar en ik heb al een folderwijk, en binnenkort werk ik ook elke zaterdag. In de zomervakantie werk ik ook meestal.
Hebben jullie misschien tips om te sparen voor een vakantie met vrienden? Maar ik wil nog wel bijv. uitjes naar de bios enzo kunnen betalen. Snappen jullie? 

5 reacties

Wij snappen
reactie verwijderd door de kindertelefoon , in strijd met de forumregels
Probeer elke keer als je geld hebt verdiend een vast bedrag op een spaarrekening te zetten of het aan je ouders te geven en dat zij het voor je bewaren ;)
Zo spaar je maar heb je ook nog geld over om zoals je zei een keer naar de bios ofzo te gaan.
Wat Rich zegt en ook proberen wat minder uit te geven helpt ook

groetjes, namen
gewoon een vast bedrag apart leggen, en bijvoorbeeld voor je verjaardag geld vragen. Heb ik ook gedaan, en ik ben deze herfstvakantie na 2 jaar sparen naar curaçao geweest met mn moeder en mn tante. Ik moest 1000 euro bijleggen en na 2 jaar had ik dus genoeg, en ook om tussendoor af en toe iets voor mezelf te kopen.
succes!

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Akkoord Cookie instellingen