solliciteren bij de supermarkt

• 24 mei 2015
  • 6 reacties
  • 510 Bekeken

• Anonymous
  • 0 reacties
Heei iedereen

Ik wil heel graag bij de.supermarkt die bij mij in de buurt.zit werken. Ze hebben nu ook iemand nodig voor achter de kasse en vakkenvullen. Ik wil dus heel graag vakkenvullen,.maar ik durf geen solicitatieformuliet in te.leveren. en ik ben bang voor een eventueell solicitatiegesprek. Terwijl ik iedereen die daar werkt ken rn hun kennen mij ook.

Heeft er please iemand tips voor wat ik het beste kan doen?

xxx

6 reacties

Gewoon doen, valt hardstikke mee.
Ik was er ook super bang voor de eerste keer, maar bij het inleveren (AlbertHeijn) zeggen ze hooguit dankjewel en het sollicitatiegesprek valt ook super mee! Bij mij werd er alleen maar gevraagd naar dingen als mijn hobby's en op welke dagen ik beschikbaar was en toen werd ik aangenomen. Ik werk er nu 1,5 jaar en we krijgen er iedere maand wel iemand bij, dus het is niet dat het heel bijzonder is om aangenomen te worden; ze stellen niet veel eisen behalve dat je kunt werken en klantvriendelijk bent.

Kassa is trouwens ook hardstikke leuk (en makkelijk) hoor! Je kunt het ook allebei doen, dan ga je vullen en word je (net als ik) bijdraaier als het druk is. Is heel leuk en niet moeilijk (in het begin wel even eng, maar daar wen je wel aan). Vakken vullen is ook leuk!
Ik doe 't allebei :)

Hopelijk heb je er wat aan,
Liefs van mij
Hee,

Gewoon eventjes doorzetten!
Dan komt het wel goed :)

Succes!

Greetzz
Hee,

Stom van me.
Had niet gezien dat het topic van zo lang geleden was.. ;)

Greetzz.
Heei

Maakt niet uit haha you can do it,
Ik heb namelijk nog steeds solicitatieformulier ingeleverd.
Ik durf het gwn niet :(

xxx
Hee,

Als je het echt niet wilt.
Doe het dan niet.

Doe geen dingen waar je niet achter staat.
Op een gegeven moment durf je het al.

Het is alleen nog maar eventjes afwachten wanneer dat moment is!

Succes.

Greetzz
Heeii

Het is niet zo dat ik het niet wil, maar ik durf het gwn niet.

Xxx

Reageer