Vraag

Solicitatieformulier aanvragen

  • 8 April 2018
  • 3 reacties
  • 465 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey ik ben 16 jaar en wil graag gaan werken.
Ik heb heel lang erover na zitten denken waar ik wilde gaan werken, omdat ik niet in de supermarkt wou. Ik heb gekozen voor de etos maar hoe zit dat? Het vragen om daar te gaan werken? Vragen voor een solicitatieformulier hoe doe je dat? Wat vraag je precies?
Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
Alvast bedankt

3 reacties

Hoi!

Volgens mij kun je in de winkel en op hun site aan informatie komen. Online vind je jobaanbiedingen, en misschien staat daar iets tussen dat je ligt. Als de contactgegevens erbij staan, kun je ze bv. mailen. Je stelt jezelf voor, en waarom je graag voor hen zou werken.

Als je al een winkel op het oog hebt, kun je daar binnenstappen, en vragen of ze iemand nodig hebben. Het is handig als je je cv meeneemt. Een cv is een samenvatting over jezelf. Je kunt erin zetten welke ervaring je al hebt, dingen over je persoonlijkheid, of je eventueel een cursus van iets hebt gevolgd, bijvoorbeeld EHBO. Hoe aantrekkelijker, hoe beter.
Als je je cv afgegeven hebt, moet je even afwachten. Vergeet je contactgegevens er niet bij te doen, zodat ze je kunnen contacteren.

Succes!

Groetjes
x
ga naar de site en dan ga je helemaal naar onder en klik je op werken bij etos
Veel succes 🆒
groetjes James 🆒
Reputatie 2
Badge +9
Of je loopt gewoon de winkel in en vraagt of je kan solliciteren. Als ze niemand zoeken zeggen ze nee en als ze wel iemand kunnen gebruiken geven ze je een formulier.

Gr: Mr.S

Reageer