Sneller vullen

  • 5 February 2018
  • 4 reacties
  • 5128 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo,

Ik werk nu bij een supermarkt en het gaat wel goed alleen ik moet en wil zelf ook sneller vullen.
Ik weet de technieken wel en zo maar het meest vervelende zijn de dozen. Sommige dozen zitten heel raar in elkaar en ben ik echt lang bezig om die open te krijgen. Soms zit het plakband zegmaar enorm strak dat is zo irritant altijd. Meestal kom ik dan ook thuis met grote wondjes. En heb altijd pech met producten en zo die altijd omvallen. Heel irritant.
Ook handig om te weten is dat elk product fifo moet. Houdbaarheidsdatum 2019? Alsnog fifo ikzelf vind dat nergens opslaan maargoed regels zijn regels

4 reacties

Hoi,

Ik zelf werk bij de Jumbo. Daar is snel en efficiƫnt belangrijk. Ik vul altijd met een dolly (een karretje waar op je de colli kan zetten)
Daarmee vul je sneller omdat je niet telkens op een neer hoeft te lopen naar je kar.
FIFO vullen hoeft bij ons alleen op bepaalde paden dus eigenlijk heb ik daar niet echt tips voor...

Hopelijk gaat het steeds beter!

Groetjes,
RTL
Kunnen jouw collega's misschien tips geven?
Zijn hebben per slot van rekening meer ervaring.
Kunnen jouw collega's misschien tips geven?
Zijn hebben per slot van rekening meer ervaring.

Ik vul nu ook al bijna een jaar heb al bij 2 supermarkten gewerkt maarja waar ben ik wel goed in
Reputatie 2
Badge +9
Ik heb 4 jaar vakkengevuld en dat was wel mooi.

Je weet neem ik aan dat als er plakband om de verpakking zit, dat je dan met 2 vingers (1 van elke hand) aan de beide kanten van de uiteinde van het plakband kan drukken en dat het plakband dan er makkelijker af kan worden geschuurd? Of dat je bij een doosje aan de korte zijkant drukt dat het plakband dan boven aan de zijkant los komt?

Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel. Daarnaast kun je misschien aangeven dat je liever bij het chips gangpad, thee en koffie gangpad kan werken. Als je dan iets laat vallen is er niks kapot.

Daarnaast kan je een krukje/winkelwagentje pakken waar je de dozen oplegt, scheelt je weer tillen.

En wat ik altijd dee was als ik toch wist dat de tht niet hetzelfde was, alle producten eruit de nieuwe erin en dan de oude producten weer terug. Scheelt je toch 2 min.

Fifo is wel heel erg belangrijk, weet niet in welke supermarkt dat je werkt, maar bij de Emte was altijd zo dat we kruisjes zetten bij elke keer als iemand geen fifo deed. Naar 3 kruisjes kreeg je een gesprek en naar 7 kruisjes kon je oprotten.

Succes met vakkenvullen, en weet hoelanger je er werkt hoe beter en sneller je word.

Als je maar 70coli in 1 uur af hebt?. Dan zit je wel goed.

Gr:Mr. S

Reageer